Κάτοικοι της Καστανίτσας στην Καρδίτσα εκφράζουν τον φόβο τους ότι ένα ζευγάρι ηλικιωμένων καταπλακώθηκε στο σπίτι τους.

Σύμφωνα με πληροφορίες, το ζευγάρι τηλεφώνησε στην Πυροσβεστική λέγοντας πως έχει πλημμυρίσει το σπίτι τους και πως έχει καταρρεύσει το ταβάνι.

Από τότε δεν είναι δυνατή καμία επικοινωνία μαζί τους. Κάτοικος της περιοχής αναφέρει πως οι γείτονες προσπάθησαν να τους απεγκλωβίσουν αλλά δεν τα κατάφεραν.