H πολυαναμενόμενη έκδοση της αίτησης για προσφορές (RfP: Request for Proposal) για το πρόγραμμα του νέου ιπτάμενου τάνκερ της USAF ανακοινώθηκε τελικά από το αμερικανικό υπουργείο άμυνας στις 30 Ιανουαρίου 2007.

Όπως έχουμε αναφέρει ξανά πρόσφατα, το συγκεκριμένο πρόγραμμα αποτελεί ύψιστη προτεραιότητα για την Aμερικανική αεροπορία (USAF: United States Air Force). Το μόνο νεότερο που πρέπει να σημειωθεί σχετικά με το ζήτημα της RfP για το πρόγραμμα KC-X είναι ότι επισημαίνει εννέα συνολικά σημεία που αφορούν τις επιδόσεις του νέου τάνκερ. 

-Ικανότητα εναέριου ανεφοδιασμού.

-Μεταφορική ικανότητα σε φορτίο και καύσιμο και εμβέλεια μεγαλύτερα των αντίστοιχων του KC-135 χωρίς να διευκρινίζεται κατά πόσο

-Συμβατός εξοπλισμός ναυτιλίας, επικοινωνιών και παρακολούθησης εναέριας κυκλοφορίας με τα άλλα αεροσκάφη της USAF, καθώς και τα κέντρα επικοινωνιών και ελέγχου

-Ικανότητα μεταφοράς φορτίου σε όλο το μήκος της καμπίνας

-Ικανότητα λήψης καυσίμου εν πτήσει

-Ικανότητα ενσωμάτωσης συστημάτων αυτοπροστασίας και εντοπισμού απειλών

-Ικανότητα ενσωμάτωσης συστημάτων λήψης και μετάδοσης δεδομένων για διασύνδεση με κέντρα ελέγχου και άλλα αεροσκάφη κατά την διάρκεια επιχειρήσεων

-Ικανότητα ενσωμάτωσης συστημάτων επιβίωσης πληρώματος υπό συνθήκες ραδιοβιολογικού-χημικού πολέμου

– Προεγκατάσταση για δύο πρόσθετα συστήματα διαφορετικού τύπου, προκειμένου να ανεφοδιάζονται και αεροσκάφη του Ναυτικού και των Πεζοναυτών.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Οι σοβαρότεροι ανταγωνιστές στο πλαίσιο του προγράμματος KC-X είναι το Boeing ΚC-767 και το Airbus Α330 ΜRΤΤ.