Όπως έχουμε αναφέρει ξανά πρόσφατα, το συγκεκριμένο πρόγραμμα αποτελεί ύψιστη προτεραιότητα για την Aμερικανική αεροπορία (USAF: United States Air Force). Το μόνο νεότερο που πρέπει να σημειωθεί σχετικά με το ζήτημα της RfP για το πρόγραμμα KC-X είναι ότι επισημαίνει εννέα συνολικά σημεία που αφορούν τις επιδόσεις του νέου τάνκερ.
-Ικανότητα εναέριου ανεφοδιασμού.
-Μεταφορική ικανότητα σε φορτίο και καύσιμο και εμβέλεια μεγαλύτερα των αντίστοιχων του KC-135 χωρίς να διευκρινίζεται κατά πόσο
-Συμβατός εξοπλισμός ναυτιλίας, επικοινωνιών και παρακολούθησης εναέριας κυκλοφορίας με τα άλλα αεροσκάφη της USAF, καθώς και τα κέντρα επικοινωνιών και ελέγχου
-Ικανότητα μεταφοράς φορτίου σε όλο το μήκος της καμπίνας
-Ικανότητα λήψης καυσίμου εν πτήσει
-Ικανότητα ενσωμάτωσης συστημάτων αυτοπροστασίας και εντοπισμού απειλών
-Ικανότητα ενσωμάτωσης συστημάτων λήψης και μετάδοσης δεδομένων για διασύνδεση με κέντρα ελέγχου και άλλα αεροσκάφη κατά την διάρκεια επιχειρήσεων
-Ικανότητα ενσωμάτωσης συστημάτων επιβίωσης πληρώματος υπό συνθήκες ραδιοβιολογικού-χημικού πολέμου
– Προεγκατάσταση για δύο πρόσθετα συστήματα διαφορετικού τύπου, προκειμένου να ανεφοδιάζονται και αεροσκάφη του Ναυτικού και των Πεζοναυτών.
Οι σοβαρότεροι ανταγωνιστές στο πλαίσιο του προγράμματος KC-X είναι το Boeing ΚC-767 και το Airbus Α330 ΜRΤΤ.