Η βρετανική Αεροπορία πρόκειται να χρησιμοποιήσει το Eurofighter ως πλατφόρμα δοκιμών για τη γρηγορότερη ανάπτυξη του προγράμματος μαχητικού 5ης ή 6ης γενιάς Tempest.

Το Tempest παρουσιάστηκε το καλοκαίρι του 2018 και προορίζεται να παραχθεί τόσο ως επανδρωμένο μαχητικό όσο και ως UCAV.

Το αεροσκάφος θα αναπτυχθεί και θα κατασκευαστεί από τη BAE Systems, σε συνεργασία με τις MBDA UK, τη Leonardo και τη Rolls-Royce. Πέρα από το Ηνωμένο Βασίλειο, στο πρόγραμμα παίρνουν μέρος η Ιταλία και η Σουηδία.

Η χρήση του Eurofighter στοχεύει στη μείωση του χρονοδιαγράμματος ανάπτυξης του Tempest, ώστε να γίνει πραγματικότητα η εισαγωγή του σε υπηρεσία το 2035.

Αυτό τόνισε σε εκδήλωση το Σάββατο στο Ντουμπάι και ο Βρετανός Πτέραρχος Michael Wigston, που υπογράμμισε ότι δεν υπάρχουν περιθώρια για καθυστερήσεις, καθώς η RAF πιέζεται από ανταγωνιστές όπως η Κίνα, το Ιράν, η Βόρεια Κορέα και η Ρωσία, «ξεχνώντας» βέβαια να αναφέρει τον κυριότερο δηλαδή το FCAS της Γαλλίας, της Γερμανίας και της Ισπανίας.

«Δεν μπορούμε να αποδεχθούμε μεγάλους χρόνους ανάπτυξης για νέο εξοπλισμό. Ούτε μπορούμε να δεχθούμε ένα σύστημα που θα μας καταδικάσει να πέσουμε ακόμη περισσότερο πίσω στην τεχνολογία», σημείωσε ο Wigston.

Ωφελημένο από το Tempest θα είναι όμως και το ίδιο το Eurofighter Typhoon, αφού η εισαγωγή νέας τεχνολογίας θα διασφαλίσει ότι θα παραμείνει η ραχοκοκαλιά της βρετανικής αεροπορικής ισχύος ακόμη και στη δεκαετία του 2040.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!