Βίντεο έχει καταγράψει τη στιγμή που ομάδα νεαρών επιτίθεται άγρια σε επιβάτη μέσα σε τρένο στο Σίδνεϊ της Αυστραλίας, επειδή τους ζήτησε να χαμηλώσουν την ένταση της μουσικής που άκουγαν.

Στο υλικό που κυκλοφόρησε από το περιστατικό, το οποίο σημειώθηκε το πρωί του Σαββάτου, φαίνεται η ομάδα των νεαρών να χτυπά με γροθιές τον άνδρα, ενώ οι υπόλοιποι επιβάτες παρακολουθούν σοκαρισμένοι χωρίς να μπορούν να αντιδράσουν.

Σύμφωνα με μαρτυρίες, οι νεαροί φέρεται να έπιναν βότκα και να άκουγαν μουσική σε πολύ υψηλή ένταση μέσα στον συρμό.

Όταν ο άνδρας τούς έκανε παρατήρηση και τους ζήτησε να χαμηλώσουν τον ήχο, η κατάσταση ξέφυγε και μετατράπηκε σε βίαιο επεισόδιο.

Οι δράστες μετά την επίθεση αποχώρησαν από το σημείο, με την αστυνομία να έχει ξεκινήσει έρευνες για τον εντοπισμό τους, αξιοποιώντας και το βίντεο που καταγράφηκε από επιβάτες.

Η διαχειρίστρια εταιρεία των συγκοινωνιών του Σίδνεϊ καταδίκασε το περιστατικό, ξεκαθαρίζοντας ότι υπάρχει μηδενική ανοχή σε περιστατικά βίας στα μέσα μαζικής μεταφοράς και πως θα συνδράμει τις Αρχές στην έρευνα.

Το συμβάν προκάλεσε έντονες αντιδράσεις στα κοινωνικά δίκτυα, με αρκετούς χρήστες να εκφράζουν την οργή τους για την επίθεση, αλλά και να σχολιάζουν το γεγονός ότι κανείς από τους παρευρισκόμενους δεν παρενέβη για να σταματήσει τα χτυπήματα.