«Χάος» επικράτησε στις σιδηροδρομικές μεταφορές της Γερμανίας λόγω τεχνικής βλάβης στο σύστημα επικοινωνιών της Deutsche Bahn, με αποτέλεσμα να διακοπεί προσωρινά η κυκλοφορία των τρένων σε μεγάλο μέρος του δικτύου.

Σύμφωνα με την εταιρεία, το πρόβλημα εντοπίστηκε στο σύστημα GSM-R, το οποίο αποτελεί βασικό μέσο επικοινωνίας μεταξύ των αμαξοστοιχιών και των κέντρων διαχείρισης της κυκλοφορίας.

Για λόγους ασφαλείας αποφασίστηκε η άμεση ακινητοποίηση των συρμών, οι οποίοι παρέμειναν σε σταθμούς ή σε προκαθορισμένα ασφαλή σημεία μέχρι να αξιολογηθεί η κατάσταση.

Εκπρόσωπος της Deutsche Bahn επιβεβαίωσε ότι η δυσλειτουργία καταγράφηκε το βράδυ της Τρίτης, τονίζοντας ότι ειδικά τεχνικά συνεργεία εργάζονται για την αποκατάσταση της βλάβης και την επαναφορά του συστήματος σε πλήρη λειτουργία.

Η εταιρεία υπογράμμισε ότι η ασφάλεια των επιβατών αποτελεί την απόλυτη προτεραιότητα, γεγονός που οδήγησε στην προσωρινή διακοπή των δρομολογίων μέχρι να διασφαλιστεί η ομαλή λειτουργία των επικοινωνιών.

Παράλληλα, η Deutsche Bahn προειδοποίησε το επιβατικό κοινό ότι αναμένονται εκτεταμένες καθυστερήσεις και ακυρώσεις σε ολόκληρο το σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας, ενώ μέχρι στιγμής δεν έχει δοθεί συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα για την πλήρη αποκατάσταση της κυκλοφορίας.

Οι εργασίες για την αντιμετώπιση του προβλήματος συνεχίζονται, με τις αρμόδιες υπηρεσίες να παρακολουθούν στενά την εξέλιξη της κατάστασης.