Σε εντατικές και παρατεταμένες εκπαιδευτικές πτήσεις και σε ασκήσεις και μάλιστα σε πραγματικό πεδίο μάχης στην περιοχή του Αιγαίου έχει επιδοθεί τελευταία η Τουρκία, προκειμένου να εκπαιδεύσει και να καταστήσει ετοιμοπόλεμους τους νέους Τούρκους πιλότους για να μπορούν αυτοί να εφαρμόσουν την επεκτατική πολιτική της Τουρκίας σε βάρος της Ελλάδας.

Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία του ελληνικού συστήματος αεράμυνας, οι έμπειροι και ετοιμοπόλεμοι Τούρκοι πιλότοι των F -16 δεν ξεπερνούν τους σαράντα λόγω των συνεχών καρατομήσεων τους από την τουρκική Πολεμική Αεροπορία, μετά το αποτυχημένο πραξικόπημα.

Οι Τούρκοι νέοι πιλότοι αρχικά εκτελούν πτήσεις προσαρμογής στην περιοχή του Αιγαίου συνοδεία των ελάχιστων έμπειρων.

Για το λόγο αυτό εισέρχονται στο Αιγαίο ( FIR Αθηνών) σε μεγάλα ύψη, πάνω από 20.000 πόδια, ώστε να έχουν το πλεονέκτημα ταχύτητας να απομακρυνθούν μετά από τις εντολές των τουρκικών ραντάρ CANACALE DATCHA COCKEADA όταν εντοπίσουν ότι τα ελληνικά μαχητικά κατευθύνονται στα τουρκικά για να τα αναχαιτίσουν .

‘Όταν τα ελληνικά αεροσκάφη αναχαίτισης προσεγγίζουν τα τουρκικά F- 16, αυτά απομακρύνονται άρον -άρον για την Τουρκία ώστε να μην τα προλάβουν τα ελληνικά.

Το αποτέλεσμα είναι είτε λόγω φόβου είτε λόγω λάθους να περνάνε πάνω από τα ελληνικά νησιά και βραχονησίδες, διότι στόχος τους είναι να “την κοπανήσουν όπως όπως” δεδομένου ότι υπάρχει αυστηρή εντολή μη εμπλοκής σε αερομαχίες, διότι λόγω της απειρίας οι Τούρκοι θα γίνουν ως συνήθως ρεζίλι και μπορεί να συμβεί ατύχημα.

Στην παρούσα χρονική περίοδο όμως η Τουρκία αποφεύγει το αεροπορικό ατύχημα όπως ο διάβολος το λιβάνι διότι είναι ανίκανη να αντιδράσει στρατιωτικά λόγω της παρούσας
αδυναμίας της τουρκικής πολεμικής αεροπορίας και όχι μόνον.

Οι πρόσφατες δηλώσεις του Α/ΓΕΕΘΑ ότι πλείστες τουρκικές παραβιάσεις γίνονται από λάθος των Τούρκων πιλότων ήταν ακριβείς και δείχνει ότι αυτή την περίοδο και μέσα σ αυτή την συγκυρία οι ΕΔ μπορούν να αντιμετωπίσουν τουρκικές προκλήσεις. (σς το σκηνικό όμως θα αλλάξει άρδην αν και εφόσον η Τουρκία παραλάβει και εγκαταστήσει στο έδαφος της τους ρωσσικούς πυραύλους S- 4oo και πολύ περισσότερο αν στο τέλος της ημέρας παραλάβει και τα F-35..)

Για την ώρα όμως μετά το στάδιο προσαρμογής , που διαρκεί περίπου 25 πτήσεις, οι νέοι Τούρκοι πιλότοι αρχίζουν το επιχειρησιακό στάδιο εκπαίδευσης, που αφορά σε πτήσεις στο
Αιγαίο ( FIR Αθηνών) από τα 10.000 πόδια και πάνω και σε ελιγμούς αποφυγής και αναχώρησης – ‘όχι αερομαχίες- όταν τα ελληνικά αεροσκάφη αναχαίτισης προσεγγίζουν τα τουρκικά.

Για την εκπαίδευση του πολεμικού σταδίου των νέων Τούρκων πιλότων, η Τουρκία εφαρμόζει πολιτική και νομική τεχνική σε βάρος της Ελλάδας , δεσμεύοντας για άσκηση- εκπαίδευση με πυρά, περιοχές στο Αιγαίο που καταλαμβάνουν και εθνική κυριαρχία και κείνται δυτικά της μέσης γραμμής του Αιγαίου ( 25 ος μεσημβρινός).

Έτσι, στις 15 Μαΐου 2019 στις 14¨20 η Τουρκία έστειλε ΤΕLΕΧ στην ΥΠΑ Ελλάδας προκειμένου να εκδώσει ΝΟΤΑΜ για εκτέλεση τουρκικής άσκησης με πυρά από 27 Μαΐου έως 27 Ιουνίου στην περιοχή που φαίνεται στο χάρτη του pronews.

document

Με την άσκηση αυτή για ένα μήνα εκτιμάται ότι η Τουρκία θα χρήσει ετοιμοπόλεμους 100 νέους Τούρκους πιλότους.

Η ΥΠΑ Ελλάδας η οποία θέλει..βουκέντρα για να ξυπνήσει, απάντησε μετά από 6!!! ημέρες στην Τουρκία με το ΤΕLEX 210853/19 ότι δεν θα εκδώσει ΝΟΤΑΜ διότι η περιοχή της άσκησης καλύπτει ελληνική κυριαρχία, με αποτέλεσμα ( ως είθισται πλέον ) η Τουρκία να εκδώσει παράνομα τη ΝΟΤΑΜ Α3003 για εκτέλεση της άσκησης στην περιοχή του χάρτη, που επικαλύπτει την κυριαρχία στις βραχονησίδες Καλόγηροι και Αντίψαρα.

Η Αθήνα αντέδρασε με τη ΝΟΤΑΜ 1668/19 (που αποκαλύπτει το pronews) και κήρυξε την τουρκική άκυρη, με το αιτιολογικό ότι η περιοχή της άσκησης καταλαμβάνει ελληνική κυριαρχία-πλην όμως η Άγκυρα επανήλθε αστραπιαία και με τη ΝΟΤΑΜ Α 3046/19 κήρυξε την ελληνική άκυρη , επισημαίνοντας ότι η άσκηση θα γίνει κανονικά και ότι η αρχική τουρκική ΝΟΤΑΜ Α3003 παραμένει πάντα σε ισχύ.

document

Με την άσκηση αυτή η Τουρκία παραβιάζει κάθε ίχνος της διεθνούς νομιμότητας. Παραβιάζει το άρθρο 2.4 των ΗΕ που απαγορεύει ενέργειες σε βάρος κυριαρχίας άλλης χώρας.
Παραβιάζει τη Σύμβαση του Σικάγο 1944 ( ελληνικός νόμος 211/47),που το άρθρο 3 απαγορεύει στα στρατιωτικά αεροσκάφη μιας χώρας να πετάνε στην κυριαρχία άλλης χώρας. Παραβιάζει την ιδία τη Σύμβαση που απαγορεύει δέσμευση περιοχών για μεγάλα χρονικά διαστήματα ( ένας μήνας ) και επίσης παραβιάζει την ιδία τη Σύμβαση που απαγορεύει σε μια χώρα να εκδίδει ΝΟΤΑΜ για το FIR άλλης χώρας.

Παραβιάζει τη Συνθήκη της Λωζάννης 1923 που στο άρθρο 13.2 απαγορεύει στα τουρκικά στρατιωτικά αεροσκάφη να πετάνε στην ελληνική κυριαρχία του Αιγαίου. Παραβιάζει ακόμα και το Μνημόνιο Παπούλια -Γιλμάζ που δεν επιτρέπει ασκήσεις στη διεθνή θάλασσα του Αιγαίου από 15 Ιουνίου έως 15 Σεπτεμβρίου.

Στις τουρκικές παραβιάσεις η Αθήνα αρκέστηκε στην απάντηση με τη ΝΟΤΑΜ Α1668/19 η οποία όμως είναι εντελώς αναποτελεσματική διότι δεν συνοδεύεται από καταγγελία της
Τουρκίας στον ΟΗΕ και τον ICAO για παραβίαση του αρθρου2.4 Συνθήκης Λωζάννης και των άρθρων 54-58 αντίστοιχα.

Η κυβέρνηση εφαρμόζει κατά γράμμα την πολιτική ανευθυνότητας των προηγουμένων κυβερνήσεων, που όλες μαζί δεν αναλαμβάνουν την ευθύνη να προασπίσουν τα εθνικά συμφέροντα αλλά μεταθέτουν την επίλυσης τους σε άλλους και αργότερα δηλαδή σε κανέναν προς τέρψη της Άγκυρας.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Έτσι η Τουρκία πετυχαίνει το τερπνό μετά του ωφελίμου σε βάρος της Ελλάδας, καθώς από τη μια καθιστά ετοιμοπόλεμους τους νέους Τούρκους πιλότους και από την άλλη αμφισβητεί υο σύνολο των εθνικών δικαιωμάτων με την Αθήνα να σιωπά.