Μπορεί σήμερα να συμπληρώνεται ένας χρόνος από την ανεύρεση του κλεμμένου Πικάσο από την Εθνική Πινακοθήκη, ωστόσο, ο 50χρονος κατηγορούμενος εξακολουθεί να βρίσκεται προφυλακισμένος στον Κορυδαλλό, χωρίς να έχει προσδιοριστεί το δικαστήριο.

Αξίζει να σημειωθεί πως συνεργοί δεν έχουν βρεθεί, ούτε φυσικά έχει λυθεί το μυστήριο με το τρίτο έργο του Μονκάλβο, που απεικονίζει τον Άγιο Diego de Alcala σε έκσταση με την Αγία Τριάδα και τα σύμβολα του πάθους.

Μια εξαίρετη δημιουργία σε χαρτί, πέννα με αραιωμένη σέπια, διαστάσεων 27 Χ 16,8, για την οποία ο δράστης είπε οτι αφού τη χρησιμοποίησε για να σκουπίσει το αίμα από το τραύμα που προκλήθηκε κατά τη διαφυγή του, στη συνέχεια την ξεφορτώθηκε στην τουαλέτα.

Ο ίδιος, χαλαρός και σε καλή διάθεση, όπως φαίνεται προσαρμόστηκε στα δεδομένα της φυλακής ενώ έχει ανοίξει λογαριασμό στο Twitter όπου είναι υπέρ δραστήριος και σχολιάζει τα γεγονότα που άπτονται του ενδιαφέροντος του δηλαδή αυτά που αφορούν στην τέχνη και φυσικά τις μεγάλες αρπαγές.

Μάλιστα, η φωτογραφία που εχει αναρτήσει, ο ArtFreak, (διατηρεί το αρχικό nickname που είχε στα social media πριν τη σύλληψη του με την προσθήκη return) πιθανότατα είναι μέσα από το κελί ενώ αυτο που είναι εντυπωσιακό είναι το γεγονός οτι ακολουθεί και τον ακολουθεί ο διάσημος Ολλανδός ντετέκτιβ έργων τέχνης Arthur Brandt, ο οποιος συνεχίζει την έρευνα για τις επαφές του Γιωργου Σαρματζόπουλου και τις κινήσεις του στα υπόγεια κανάλια της διακίνησης κλεμμένων εργων τέχνης.

https://twitter.com/ArtFreak_Return/status/1538219270328426497

Το μυστήριο με τον λογαριασμό του ArtFreak, που ανοίχτηκε στις 23.11.2021 δηλαδή πέντε μήνες μετά τη σύλληψη και την προφυλάκιση του (που πιθανότατα διαχειρίζεται τρίτο πρόσωπο) αναμένεται να θέσει υπόψη του 6ου τακτικού ανακριτή που εξετάζει την υπόθεση κ. Αθανάσιου Μαρνέρη, ο δικηγόρος κ. Στέλιος Γκαρίπης ο οποίος ως συλλέκτης έργων τέχνης, ιδιοκτήτης του μουσείου Mario Prassinos και πραγματογνώμονας του Πρωτοδικείου Αθηνών, ασχολήθηκε ενεργά με το κυνήγι των κλεμμένων έργων και την εξιχνίαση της υπόθεσης.

O ίδιος τονίζει πως «Λόγω της συμπλήρωσης ενός έτους από την ανεύρεση των κλεμμένων από την Εθνική Πινακοθήκη πινάκων του Πικάσο και του Μοντριάν, αναζήτησα στον ιστότοπο κοινωνικής δικτύωσης Twitter τυχόν σχετικές με το θέμα αναρτήσεις.

Δεδομένου ότι δεν βρήκα καμία ανάρτηση για το θέμα, άρχισα να ερευνώ μεταξύ άλλων τις αναρτήσεις του Ολλανδού ιδιωτικού ερευνητή Arthur Brandt, ο οποίος είχε απασχολήσει ευρύτατα τα ελληνικά ΜΜΕ. Μία από αυτές τις αναρτήσεις του της 11.8.2021 έκανε λόγο για διάσημους κλέφτες έργων τέχνης σε διάφορες ηπείρους χωρίς καμία απολύτως σχέση μεταξύ τους.

«Ωστόσο συλλέγω όλο και περισσότερες αποδείξεις ότι με κάποιο τρόπο το νήμα καταλήξει στα χέρια ενός προσώπου που δεν μπορώ ακόμα να κατονομάσω ακόμα». Μάλιστα κατέληγε πως αυτή η ανάρτησή του θα παλαιώσει καλά… Αυτή η ανάρτηση, είχε μόλις μία αναπαραγωγή και ακολούθησα να δω ποιος θα μπορούσε να είναι.

Έκπληκτος διαπίστωση πως μόλις στις 18 Ιουνίου 2022, προ δύο εβδομάδων, η ανάρτηση αναπαράχθηκε από έναν λογαριασμό με το ψευδώνυμο ArtFreak_Return και τη φωτογραφία του καθ’ ομολογία του δράστη της κλοπής των πινάκων από την Εθνική Πινακοθήκη μέσα σε ένα λευκό δωμάτιο!

Να θυμίσω πως ο λογαριασμός του καθ’ ομολογία δράστη της κλοπής, του γνωστού «ελαιοχρωματιστή», στο Twitter μέχρι την προφυλάκισή του ήταν ArtFreak! Το δε σχόλιό του για την ανάρτηση του Ολλανδού ιδιωτικού ερευνητή είναι γραμμένο στα ολλανδικά και είναι το εξής: «Arthur φίλε μου, πες μας περισσότερα… πέρασε 1 χρόνος από το tweet σου».

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Μάλιστα το σχόλιο αυτό έχει μόλις ένα like και αυτό από τον ίδιο τον Ολλανδό ιδιωτικό ερευνητή! Είναι προφανές λοιπόν πως είτε ο προφυλακισθείς στον Κορυδαλλό καθ’ ομολογία δράστης της κλοπής των πινάκων είτε έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είτε κάποιος εμφανίζεται με τα στοιχεία του και τη φωτογραφία του. Εύχομαι η Ελληνική Αστυνομία να βρει την άκρη του νήματος…».