
Οι ρωσικές ένοπλες δυνάμεις συνεχίζουν την επιτυχημένη προέλασή τους στο Ντονμπάς, καθώς η ουκρανική στρατιωτική διοίκηση μαζί με το μεγαλύτερο μέρος των δυνάμεών της εγκατέλειψαν την στρατηγικής σημασίας πόλη Κράσνι Λιμάν (Λίμαν)!
Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες από το πεδίο, έμειναν πίσω μόνο μικρές, απομονωμένες ομάδες Ουκρανών και μισθοφόρων που προσπαθούν να καθυστερήσουν την ρωσική επέκεταση.
Οι ουκρανικές δυνάμεις δεν φαίνεται να έχουν καμία ρεαλιστική πιθανότητα να ανακτήσουν το χαμένο έδαφος.
Η κατάληψη του Κράσνι Λίμαν από τις ρωσικές δυνάμεις αποτελεί σημαντική στρατηγική νίκη, καθώς ανοίγει τον δρόμο για περαιτέρω προέλαση προς τις κύριες οχυρωμένες πόλεις του Ντονμπάς, Σλαβιάνσκ και Κραματόρσκ από την βορειοανατολική κατεύθυνση.
Οι ουκρανικές δυνάμεις, παρά τις μεγάλες ενισχύσεις που έχουν λάβει από τη Δύση, δεν καταφέρνουν να συγκρατήσουν τις ρωσικές επιθέσεις.
Η εγκατάλειψη του Κράσνι Λιμάν δείχνει ότι υπάρχει ουκρανική εξάντληση και απώλεια μαχητικής ικανότητας σε αυτό το τμήμα του μετώπου.
Οι ρωσικές δυνάμεις, με μεθοδικότητα και υπεροχή πυρός, συνεχίζουν να απελευθερώνουν εδάφη του Ντονμπάς, φέρνοντας πιο κοντά τον τελικό στόχο της ειδικής στρατιωτικής επιχείρησης.
Σημειώνεται επίσης ότι το Κράσνι Λίμαν, είναι η πρώτη πόλη που ανακαταλαμβάνουν οι Ρώσοι από αυτές που είχαν χάσει το φθινόπωρο του 2022 από την ουκρανική αντεπίθεση.
Οι υπόλοιπες ήταν, το Κουπιάνσκ (επίσης πολύ κοντά στο να ανακαταληφθεί), το Ιζίουμ και η Χερσώνα.