
Τον δρόμο για τη φυλακή πήρε -με ομόφωνη απόφαση ανακριτή και εισαγγελέα- ο 26χρονος που κατηγορείται για τέσσερις βίαιες ληστείες σε βάρος ηλικιωμένων γυναικών στο κέντρο της Θεσσαλονίκης.
Σύμφωνα με τη δικογραφία, ο νεαρός φέρεται να δρούσε με τη μέθοδο του αιφνιδιασμού, παραμονεύοντας τα θύματά του σε κοινόχρηστους χώρους και ασανσέρ πολυκατοικιών.
Οι επιθέσεις σημειώθηκαν από τις 10 Μαΐου έως τις 3 Ιουνίου, με τον κατηγορούμενο να αποσπά κοσμήματα και τιμαλφή συνολικής αξίας άνω των 7.000 ευρώ.
Κατά την απολογία του στον 7ο τακτικό ανακριτή, ο 26χρονος φέρεται να παραδέχθηκε τις πράξεις του, υποστηρίζοντας ότι οδηγήθηκε σε αυτές λόγω του εθισμού του στον τζόγο.
Όπως ισχυρίστηκε, είχε χάσει μεγάλα χρηματικά ποσά, δημιούργησε χρέη και δεχόταν απειλές από άτομα του υποκόσμου.
«Αυτό που έκανα είναι άνανδρο και ζητώ συγγνώμη», φέρεται να δήλωσε, εκφράζοντας παράλληλα την πρόθεσή του να αποζημιώσει τα θύματά του.
«Με ρήμαξε ο υπόκοσμος. Χρωστάω πολλά και δεν ξέρω τι να κάνω», πρόσθεσε.
Σύμφωνα με πρόσφατη ανακοίνωση της ΕΛΑΣ, σε ορισμένες περιπτώσεις οι επιθέσεις του έθεσαν σε κίνδυνο τη ζωή των ηλικιωμένων γυναικών.