Ελεύθερη με την επιβολή περιοριστικών όρων αφέθηκε η 29χρονη γυναίκα που κατηγορείται ότι τραυμάτισε με μαχαίρι τον 24χρονο σύντροφό της σε διαμέρισμα στην Άνω Πόλη Θεσσαλονίκης.

Κατά την απολογία της ενώπιον του 7ου τακτικού ανακριτή, η κατηγορούμενη, με καταγωγή από τη Ρουμανία, υποστήριξε ότι ενήργησε για να προστατεύσει τον εαυτό της, ισχυριζόμενη πως επί μεγάλο χρονικό διάστημα δεχόταν σωματική και ψυχολογική κακοποίηση από τον σύντροφό της.

Όπως φέρεται να κατέθεσε, πριν από περίπου δύο εβδομάδες είχε δεχθεί σοβαρή επίθεση, κατά την οποία ο 24χρονος επιχείρησε να τη στραγγαλίσει. Παρότι, όπως είπε, δεν προσέφυγε τότε στις Αρχές επειδή πίστευε ότι η συμπεριφορά του θα άλλαζε, το περιστατικό την είχε σημαδέψει.

Για το επεισόδιο της περασμένης Τρίτης ανέφερε ότι ο καβγάς ξεκίνησε για ζητήματα της καθημερινότητας και στη συνέχεια κλιμακώθηκε. Σύμφωνα με την ίδια, προσπάθησε να διαφύγει από το διαμέρισμα μέσω του μπαλκονιού, όμως ο σύντροφός της την εμπόδισε και την εγκλώβισε, ασκώντας της βία.

Η 29χρονη υποστήριξε ότι, φοβούμενη για τη ζωή της, πήρε δύο μαχαίρια από την κουζίνα και επιτέθηκε στον 24χρονο, χωρίς –όπως είπε– να έχει πρόθεση να τον σκοτώσει. Παράλληλα, επισήμανε ότι ήταν εκείνη που ειδοποίησε το ΕΚΑΒ αμέσως μετά το συμβάν.

Με κοινή απόφαση ανακριτή και εισαγγελέα, αφέθηκε ελεύθερη με τους όρους της απαγόρευσης εξόδου από τη χώρα, της υποχρεωτικής εμφάνισης δύο φορές τον μήνα στο αστυνομικό τμήμα της περιοχής της και της απαγόρευσης κάθε επικοινωνίας ή προσέγγισης του 24χρονου.

Ο νεαρός είχε τραυματιστεί στον πνεύμονα, στην κοιλιακή χώρα και στο χέρι και νοσηλεύτηκε στο Νοσοκομείο Παπανικολάου, όπου υποβλήθηκε σε χειρουργική επέμβαση. Σε βάρος της 29χρονης έχει ασκηθεί ποινική δίωξη για απόπειρα ανθρωποκτονίας και παράβαση της νομοθεσίας περί όπλων.