Ένα νέο νομοσχέδιο βρίσκεται ήδη στη Βουλή από το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, με το οποίο αναμένεται να μειωθεί η γραφειοκρατία αλλά και τα έγγραφα που πρέπει να κουβαλάνε μαζί τους οι οδηγοί.

«Ο πολυδιάστατος εκσυγχρονισμός του κράτους και η ενίσχυση του νέου αναπτυξιακού προτύπου της χώρας, χρειάζονται μια σύγχρονη και αποτελεσματική δημόσια διοίκηση, φιλική προς τους πολίτες και το “επιχειρείν” που μειώνει διαρκώς τη γραφειοκρατία και εξοικονομεί πόρους.

Με το σχέδιο νόμου για το “Digital Services Act” που φέρνουμε στη Βουλή, πέρα από τη θέσπιση σημαντικών μέτρων για την εφαρμογή του ευρωπαϊκού “Κανονισμού”, εισάγουμε παρεμβάσεις, όπως η κατάργηση της έκδοσης πιστοποιητικών ή η δυνατότητα παροχής συναίνεσης μέσω του Gov.gr Wallet, με στόχο να βελτιώσουμε και να μεγιστοποιήσουμε την αξιοποίηση των ψηφιακών υπηρεσιών και εφαρμογών του Δημοσίου. Θέλουμε καθημερινά να συμβάλλουμε στην ενδυνάμωση ενός ψηφιακού κράτους που μειώνει τη γραφειοκρατία, ακόμα και την ψηφιακή, σέβεται τους πολίτες και τις επιχειρήσεις και “χτίζει” σχέσεις εμπιστοσύνης», δήλωσε ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρης Παπαστεργίου.

Άδεια κυκλοφορίας, δίπλωμα οδήγησης, τέλη κυκλοφορίας, ασφάλεια και ΚΤΕΟ αυτοκινήτου δεν χρειάζεται να είναι στο ντουλαπάκι του αυτοκινήτου καθώς, έσω της ψηφιακής υπηρεσίας «myAuto», οι Αρχές θα έχουν πρόσβαση στις πληροφορίες των οχημάτων και θα μπορούν να ελέγξουν κατόπιν συγκεκριμένης διαδικασίας επαλήθευσης τα ψηφιακά έγγραφα μέχρι να ολοκληρωθεί η λειτουργία της ψηφιακής υπηρεσίας «Audit-Car».

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Το νομοσχέδιο προβλέπει την ένταξη των ψηφιακών υπηρεσιών παροχής πληροφοριών οχημάτων στην Ενιαία Ψηφιακή Πύλη της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr-Ε.Ψ.Π.), την καταχώρηση των στοιχείων επικοινωνίας των πολιτών στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας και από την Ελληνική Αστυνομία, την επέκταση των διαλειτουργικοτήτων κατά τη διόρθωση στοιχείων μητρώων του δημόσιου τομέα, την δυνατότητα διάθεσης στοιχείων μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης, τη χρήση ψηφιακού αντιγράφου του δελτίου ταυτότητας Ελλήνων πολιτών στις συναλλαγές με τους φορείς του δημόσιου τομέα, τη δημιουργία Μητρώου Δικαιολογητικών Διοικητικών Διαδικασιών, για την ηλεκτρονική άντληση των δικαιολογητικών που απαιτούνται για τη διεκπεραίωση των διοικητικών διαδικασιών, την παράταση της προθεσμίας διασύνδεσης των φορέων του δημόσιου τομέα με το Κεντρικό Σύστημα Ηλεκτρονικής Διακίνησης Εγγράφων, την χορήγηση επιταγών (vouchers) για την κάλυψη του κόστους απόκτησης ευρυζωνικής σύνδεσης υπερ-υψηλής ταχύτητας, την παράταση του χρόνου έναρξης ισχύος των ρυθμίσεων του ν. 4961/2022 (Α’ 146) για τις εφαρμογές τεχνολογίας διαδικτύου των πραγμάτων, και τον επανακαθορισμό του χρόνου διεξαγωγής του ετήσιου διαγωνισμού ψηφιακής διακυβέρνησης.