Εσωτερική Ασφάλεια

Τον απόλυτο τρόμο βίωσε το απόγευμα της Τρίτης (23/9) ένας 9χρονος στο Ηράκλειο, όταν δέχθηκε άγρια επίθεση από σκύλο 37χρονου.
Το παιδί μεταφέρθηκε άμεσα από τους γονείς του στο νοσοκομείο, όπου οι γιατροί του παρείχαν τις πρώτες βοήθειες.
Ευτυχώς, ο 9χρονος δεν χρειάστηκε να παραμείνει για νοσηλεία και στη συνέχεια πήρε εξιτήριο.
Στο σημείο έσπευσαν αστυνομικοί της Άμεσης Δράσης, οι οποίοι προχώρησαν στην προσαγωγή του ιδιοκτήτη του σκύλου.
Παράλληλα, στο περιστατικό παρενέβη και το κλιμάκιο ελέγχων προστασίας ζώων της Διεύθυνσης Αστυνομίας Ηρακλείου.
Στον 37χρονο επιβλήθηκε διοικητικό πρόστιμο ύψους 1.600 ευρώ, ενώ οι αρμόδιες αρχές συνεχίζουν την εξέταση της υπόθεσης.