Σε πλήρη λειτουργία επέστρεψαν οι εγκαταστάσεις της Vitafree στους Ταξιάρχες, πέντε μήνες μετά τη διακοπή της παραγωγικής τους δραστηριότητας που ακολούθησε το τραγικό εργατικό δυστύχημα στο εργοστάσιο της Βιολάντα.

Η λειτουργία της μονάδας είχε ανασταλεί μετά το δυστύχημα που κόστισε τη ζωή σε πέντε εργαζόμενες, προκαλώντας έντονο προβληματισμό και κινητοποίηση των αρμόδιων αρχών.

Κατά το διάστημα που ακολούθησε πραγματοποιήθηκαν εκτεταμένοι έλεγχοι από τις αρμόδιες υπηρεσίες, ενώ εφαρμόστηκαν όλες οι προβλεπόμενες διαδικασίες που απαιτούνται για την επανέναρξη της λειτουργίας της εγκατάστασης.

Με την ολοκλήρωση των ελέγχων και την έκδοση των απαραίτητων εγκρίσεων, το εργοστάσιο άνοιξε εκ νέου τις πύλες του και πλέον λειτουργεί σε κανονικούς ρυθμούς παραγωγής.