Ένας 45χρονος συνελήφθη στο Χαλάνδρι, καθώς φέρεται να απείλησε την γειτόνισσά του με όπλο ρέπλικα και στη συνέχεια, να επιτέθηκε σε αστυνομικούς.
Σύμφωνα με πληροφορίες, γύρω στις 20:00 στην οδό Παμφυλίας, ένας 45χρονος απείλησε 25χρονη ένοικο της ίδιας πολυκατοικίας με όπλο ρέπλικα. Η γυναίκα ενημέρωσε άμεσα τις αρχές, με αστυνομικούς να σπεύδουν στο σημείο.
Κατά την άφιξή τους, ο άνδρας φέρεται να στράφηκε και εναντίον των αστυνομικών, απειλώντας τους με μαχαίρι. Οι αστυνομικοί κατάφεραν τελικά να τον ακινητοποιήσουν και να τον συλλάβουν.
Στην κατοχή του εντοπίστηκαν και κατασχέθηκαν, μεταξύ άλλων, όπλο-ρέπλικα, μαχαίρια, σουγιάς και άλλα αντικείμενα.
Ο 45χρονος οδηγήθηκε στο Αστυνομικό Τμήμα Χαλανδρίου, όπου σε βάρος του σχηματίστηκε δικογραφία για παραβάσεις της νομοθεσίας περί όπλων, απειλή, εξύβριση, απείθεια και βία κατά υπαλλήλων.