Η κατασκευάστρια εταιρεία Krauss-Maffei Wegmann, η οποία δεν ευθύνεται για το πρόβλημα, αφού είχε επιλεγεί για την κατασκευή των ερπυστριών η γερμανική εταιρεία Diehl σε βάρος ελληνικών εταιρειών, ως κύριος κατασκευαστής ανέλαβε τυπικά την ευθύνη, παραδέχθηκε το πρόβλημα και πρότεινε στο ΓΕΣ να δοθούν 60.000 πέδιλα ερπυστριών για να αντικατασταθούν οι ερπύστριες στα 170 άρματα του τύπου που αντιμετωπίζουν πρόβλημα.
Το ζήτημα δεν είναι απλό διότι υπάρχει και μία άλλη πτυχή που αφορά το αν αυτές οι ερπύστριες κατασκευάστηκαν στην Ελλάδα, όπως κανονικά θα έπρεπε βάσει της σύμβασης (Diehl Hellas) ή έχουν κατασκευαστεί εκτός Ελλάδος και απλώς έχουν συναρμολογηθεί (στην καλύτερη περίπτωση) στην Ελλάδα. Αυτό πέραν του ζητήματος της μειωμένης ΕΠΑ και ΕBΣ, ενέχει και το ζήτημα του που έχουν κατασκευαστεί αυτές οι ερπύστριες και διαλύονται με την ελάχιστη χρήση.
Το ζήτημα των ερπυστριών στα πάσης φύσεως ερπυστριοφόρα οχήματα μπορεί να αντιπροσωπεύει κλάσμα του κόστους (100-150.000 ευρώ ανάλογα με το όχημα), αλλά χωρίς ερπύστριες ένα όχημα αξίας 10.000.000 ευρώ σε τιμές 2003, όπως το LEO-2HEL, απλώς είναι ένα ακίνητο πυροβολείο.
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr