
Η επιστροφή της φρεγάτας «ΣΠΕΤΣΑΙ» από την Ερυθρά Θάλασσα με σοβαρή μηχανική βλάβη έκρουσε τον κώδωνα του κινδύνου, για την ανάγκη επιτάχυνσης του προγράμματος εκσυγχρονισμού των φρεγατών ΜΕΚΟ 200ΗΝ το οποίο έχει περάσει πλέον κάθε επιτρεπτό όριο καθυστέρησης (δικαιολογημένης ή αδικαιολόγητης).
Η πολιτική και στρατιωτική ηγεσία είχε θέσει ένα φιλόδοξο και ρεαλιστικό στόχο, να έχουν υπογραφεί οι βασικές συμβάσεις μέχρι το τέλος του 2025.
Ήδη φτάσαμε στα μέσα Δεκεμβρίου και προχωράμε για το τέλος του έτους και ακόμη δεν έχουν προχωρήσει οι διαδικασίες επικύρωσης των βασικών συμβάσεων από τη Βουλή και το ΚΥΣΕΑ, παρά το γεγονός ότι οι 3 βασικές εταιρείες που θα αναλάβουν το πρόγραμμα έχουν καταθέσει από καιρό τώρα τις προσφορές τους.
RT @velitesgear | Full Text Article: https://t.co/JgUES0MC6O | Author: @navalnewscom Hydra-class Upgrade Program: A Never-Ending Story
Greece received four frigates of the type (MEKO 200HN) between 1992 and 1998. The first ship of the Hydra-class was … https://t.co/mEFmBEEPAt pic.twitter.com/XBr2A73r1V
— Velit.es (@velitesgear) January 26, 2024
Τι είναι επομένως μέσα στο ΥΠΕΘΑ που κολλάει το πρόγραμμα εκσυγχρονισμού των φρεγατών ΜΕΚΟ;
Ποιος είναι ο λόγος που το πρόγραμμα δεν έχει εγκριθεί για υλοποίηση, δεδομένου του γεγονότος ότι οι 4 φρεγάτες MEKO 200 θα είναι αναπόσπαστο μέρος της μελλοντικής δύναμης του Στόλου (4 φρεγάτες FDI, 2+2 Betgamini, 4 MEKO) τουλάχιστον έτσι όπως το οραματίζεται το ΓΕΝ;