Ο νέος ΚΟΚ θα στοιχίσει πολύ ακριβά στις κάλπες στην κυβέρνηση όποτε και αν διεξαχθούν οι εκλογές γιατί περιλαμβάνει δυσανάλογες ποινές και μη ρεαλιστικά όρια σε ότι αφορά την επιτρεπόμενη ταχύτητα και το επίπεδο κατανάλωσης αλκοόλ, με βάση και τα οποία προκύπτουν οι ποινές αυτές.
Το ζήτημα είναι ότι ο κίνδυνος στους δρόμους πολλές φορές προκύπτει από την πολύ κακή κατάσταση των οδοστρωμάτων, την επίσης κακή οδοσήμανση (που πολλές φορές κρύβεται πίσω από… βλάστηση) και φυσικά από τις μειωμένες οδηγικές ικανότητες των ηλικιωμένων κάποιοι εκ των οποίων είναι κυριολεκτικά «δημόσιοι κίνδυνοι».
Απτό παράδειγμα αποτελεί το πρόσφατο θανατηφόρο τροχαίο της λεωφόρου Βουλιαγμένης με θύμα μία 64χρονη.
Δυστυχώς, πρόκειται για μία περίπτωση όπου βασικός υπαίτιος για το δυστύχημα είναι το ίδιο το θύμα.
Η γυναίκα ήταν σταματημένη στο φανάρι και ενώ ο σηματοδότης ήταν πράσινος με αποτέλεσμα ο επερχόμενος νεαρός οδηγός που έρχονταν από μακριά να δει μόνο το χρώμα του φαναριού και να θεωρήσει πως το θύμα θα ξεκινούσε την πορεία της.
Όταν το αντιλήφθηκε πως η οδηγός δεν ξεκινούσε ήταν πλέον αργά και δεν μπόρεσε να κάνει ελιγμό αποφυγής.
Ο νεαρός είχε κινητό; Όχι, βέβαια. Μήπως είχε πιει; Ούτε καν.
Πιο πιθανό ήταν να μιλούσε στο κινητό ή εξηντατετράχρονη καθώς όταν κάποιος είναι σταματημένος επιτρέπεται να μιλά στο τηλέφωνο.
Μόνο που αυτό δεν επιτρέπεται όταν είσαι σταματημένος στο φανάρι και αυτό είναι πράσινο.
Το πρόβλημα με τους ηλικιωμένους είναι πως οδηγούν στην αριστερή λωρίδα με την εκνευριστική ταχύτητα από των 30 χλμ. την ώρα, κάτι το οποίο επίσης δημιουργεί προϋποθέσεις για ατύχημα.
Όλα αυτά δεν τα προβλέπει ο νέος ΚΟΚ ο οποίος αντί να διευκολύνει την ζωή των πολιτών κυριολεκτικά τους την κάνει «ποδήλατο».