Ακόμα και με πληρωμένες δημοσιεύσεις το Ισραήλ έχει μπει στην “μάχη” κατά των Παλαιστινίων της Χαμάς όπως φαίνεται από τα βίντεο που κατακλύζουν τα κοινωνικά δίκτυα με σκοπό να κερδηθούν και οι “καρδιές” όσων δεν είναι με το κράτος του Ισραήλ και τα ποσά είναι μεγάλα.

Για το ζήτημα αφιέρωσε άρθρο το Politico που αναγνωρίζει ότι το πληρωμένο μήνυμα του ισραηλινού ΥΠΕΞ βρίσκεται κάτω από την αιγίδα της ολοκληρωμένης μάχης που δίνει η κυβέρνηση Νετανιάχου.

Η φωτογραφία με ένα νεκρό μωρό, μέσα στα αίματα, του οποίου το πρόσωπο είναι θολό κυκλοφορεί εδώ και κάποιες ημέρες στο «Χ».

«Αυτή είναι η πιο σκληρή εικόνα που έχουμε δημοσιεύσει ποτέ. Καθώς το γράφουμε τρέμουμε», αναφέρει το μήνυμα που συνοδεύει την τραγική φωτογραφία με το πλάνο να μην προέρχεται από κάποιον ρεπόρτερ που καλύπτει τη σύγκρουση μεταξύ Ισραήλ και Χαμάς αλλά από το υπουργείο Εξωτερικών του Ισραήλ.

Έτσι μέρος της στρατηγικής του Ισραήλ σε αυτό τον πόλεμο είναι η προώθηση δεκάδων πληρωμένων μηνυμάτων που περιέχουν σκληρές εικόνες από τη φονική επίθεση στο Ισραήλ με τα μηνύματα αυτά να αναρτώνται στις δημοφιλέστερες πλατφόρμες, όπως στο «X» και στο Youtube.

Το Politico τονίζει ότι αυτό που κάνει το Ισραήλ είναι μέρος μιας αυξανόμενης τάσης των κυβερνήσεων σε όλο τον κόσμο να κινούνται πιο επιθετικά στο διαδίκτυο προκειμένου να βελτιώσουν και να διαμορφώσουν την εικόνα τους, ιδιαίτερα σε περιόδους κρίσης.

Σύμφωνα με το Politico, σε λιγότερο από μια εβδομάδα επιβεβαιώνεται πως το υπουργείο Εξωτερικών του Ισραήλ προώθησε δεκάδες διαφημιστικά μηνύματα, τα οποία έχουν προβληθεί πάνω από 4 εκατομμύρια φορές στο Χ, βάσει των δεδομένων της πλατφόρμας.

Τα εν λόγω βίντεο και οι φωτογραφίες προβάλλονται σε ενήλικες άνω των 25 ετών, στις Βρυξέλλες, το Παρίσι, το Μόναχο, τη Χάγη και αλλού όπου η Χαμάς παρουσιάζεται ως διαβολική τρομοκρατική οργάνωση, αντίστοιχη με το Ισλαμικό Κράτος, και δημοσιεύονται φρικιαστικές εικόνες από την επίθεσή της στο εβραϊκό κράτος.

Μόνο στο Youtube, το υπουργείο Εξωτερικών του Ισραήλ έχει δημοσιεύσει περισσότερες από 75 διαφορετικές διαφημίσεις. Απευθύνονται σε χρήστες δυτικών χωρών, συμπεριλαμβανομένης της Γαλλίας, της Γερμανίας, των ΗΠΑ και του Ηνωμένου Βασιλείου. Όλες, σύμφωνα με τη βάση δεδομένων διαφάνειας της Google, προβλήθηκαν μεταξύ της αρχικής επίθεσης της Χαμάς, στις 7 Οκτωβρίου, και της Δευτέρας, 16 Οκτωβρίου.

Ερωτήματα έχει προκαλέσει το γεγονός πως η διαφημιστική καμπάνια του Ισραήλ προωθείται παρότι φαίνεται να παραβιάζει ορισμένους από τους κανόνες περιεχομένου των διαφημίσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στο Google.

Σύμφωνα με το Politico, όταν επικοινώνησε με τη Google, η εταιρεία αναγκάστηκε να αφαιρέσει περίπου 30 διαφημίσεις που περιείχαν βίαιες εικόνες από τη βιβλιοθήκη της, ενώ ήδη προβάλλονταν εδώ και αρκετές ημέρες στο Youtube, το οποίο ανήκει στον τεχνολογικό κολοσσό.

Ωστόσο, μερικά από τα επίμαχα βίντεο εξακολουθούν να είναι διαθέσιμα στο κανάλι YouTube του Υπουργείου Εξωτερικών του Ισραήλ με ορισμένες προειδοποιήσεις.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Ειδικοί επισημαίνουν ότι αυτή είναι απλώς η νέα πραγματικότητα των εκστρατειών επικοινωνίας που χτίζονται γύρω από πολέμους. «Αυτή η τακτική είναι σχεδόν τόσο παλιά όσο ο πόλεμος…