Στην αποκάλυψη ότι η αεροπορική εταιρεία στην οποία ανήκε το Sikorsky που συνετρίβη, δεν διέθετε την απαιτούμενη άδεια προκειμένου οι πιλότοι της να πετάνε σε συνθήκες V.F.R (πτήση με προσανατολισμό εξ όψεως) όπως συνέβη την μοιραία Κυριακή, προχώρησαν οι New York Times.

Το πιστοποιητικό που είχε χορηγήσει η Federal Aviation Administration στην Island Express Helicopters την εταιρεία στην οποία ανήκε το Sikorsky S-76B, δεν επέτρεπε στους πιλότους της να πραγματοποιούν τέτοιας κατηγορίας πτήσεις με χαμηλή νέφωση, γράφουν οι ΝΥΤ επικαλούμενοι τρεις διαφορετικές πηγές.

Όπως σημειώνεται στο άρθρο μπορεί το ελικόπτερο να ήταν εξοπλισμένο με σύγχρονα όργανα και ο πιλότος της μοιραίας πτήσης, Άρα Ζομπαγιάν να είχε άδεια για τέτοιες πτήσεις, οι περιορισμοί στο πιστοποιητικό από την FAA επέτρεπαν πτήσεις εξ όψεως μόνο σε συνθήκες ικανοποιητικής ορατότητας.

Το ανησυχητικό είναι ότι σχεδόν καμία από τις αεροπορικές εταιρείες για πτήσεις τσάρτερ με έδρα το αεροδρόμιο που χρησιμοποιούσε η Island Express δεν έχει μπει στον κόπο να αποκτήσει αυτού του είδους το πιστοποιητικό με το επιχείρημα ότι απαιτούνται πολλά χρήματα για εκπαίδευση πιλότων σε μια περιοχή όπως το Λος Άντζελες στην οποία οι καιρικές συνθήκες και οι μεγάλοι αυτοκινητόδρομοι ευνοούν τις πτήσεις χαμηλού ύψους βασισμένες στην όραση των πιλότων.

Η αποκάλυψη αυτή για την εταιρεία με την οποία πέταξε ο Κόμπι Μπράιαντ ρίχνουν φως στο γιατί ο πιλότος του ελικοπτέρου δεν υπέβαλε σχέδιο για πτήση εξ όψεως ενώ επιχειρούσε να ανέβει πάνω από τα σύννεφα.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Σημειώνεται ότι λίγες ώρες μετά το δημοσίευμα των New York Times η εταιρεία Island Express Helicopters ανακοίνωσε την αναστολή των πτήσεων των αεροσκαφών της. Σύμφωνα με εργαζόμενο η αναστολή αποφασίστηκε «για λειτουργικούς λόγους» και η εταιρεία θα αποφασίσει μέρα με την ημέρα πόσο αυτή θα διαρκέσει.σ