
Ο Παναθηναϊκός είναι πρωταθλητής Ευρώπης εκτός από τον αγωνιστικό χώρο και στα… social media, όπως έδειξαν τα αποτελέσματα έρευνας, καθώς η ομάδα της Euroleague κατέχει τα περισσότερα views σε σύγκριση με τις υπόλοιπες.
Συγκεκριμένα, η λίγκα έκανε έρευνα για να διαπιστώσει τις επιδόσεις των ομάδων της στα social media και αυτή που έχει τις περισσότερες προβολές είναι οι «πράσινοι».
Οι αναρτήσεις στους λογαριασμούς του Παναθηναϊκού φέτος έχουν συγκεντρώσει 71,8 εκατ. προβολές.
Η 2η ομάδα απέχει 14,3 εκατ. προβολές, με την πράσινη ΚΑΕ να ανακοινώνει τα αποτελέσματα με ανάρτησή της, με την οποία απευθύνεται στους φιλάθλους και τους ευχαριστεί για τη στήριξή τους με κάθε τρόπο.
𝐓𝐡𝐢𝐬 𝐢𝐬 𝐘𝐎𝐔𝐑 𝐩𝐨𝐰𝐞𝐫! 𝟕𝟏.𝟖𝐌 𝐕𝐈𝐄𝐖𝐒 🙌💚
Panathinaikos BC AKTOR leads viewership in all social media platforms at midseason, with 14,3 MILLION more views than the second place-team!
Numbers cannot lie…
Thank you, #PAOFamily!#WeTheGreens #paobcaktor… pic.twitter.com/bRFjUnMR2A
— Panathinaikos BC (@Paobcgr) April 17, 2025
«Αυτή είναι η δύναμή σας! 71,8 εκατομμύρια προβολές. Ο Παναθηναϊκός ηγείται των τηλεθεάσεων σε όλες τις πλατφόρμες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης μέσα στη σεζόν.
Με 14,3 εκατομμύρια προβολές παραπάνω από την ομάδα που είναι στη δεύτερη θέση! Οι αριθμοί δεν λένε ψέματα. Σας ευχαριστούμε, οικογένεια του Παναθηναϊκού» γράφει η ανάρτηση των «πράσινων» στο Χ.