
Σε συζητήσεις με τον Τόμας Γουόκαπ για την ανανέωση της συνεργασίας τους βρίσκεται ο Ολυμπιακός, με στόχο την παραμονή του διεθνούς γκαρντ στην ομάδα για τα επόμενα χρόνια με βελτιωμένους οικονομικούς όρους.
Ο Αμερικανός άσος έχει συμβόλαιο και για την επόμενη σεζόν με απολαβές 1,1 εκατ. δολάρια, ωστόσο οι δύο πλευρές εξετάζουν την επέκταση της συμφωνίας.
Το θέμα επανήλθε στο προσκήνιο μετά τις δηλώσεις του Γουόκαπ, ο οποίος τόνισε πως σημαντικό ρόλο για έναν αθλητή παίζει ο σεβασμός και η εκτίμηση που λαμβάνει από έναν σύλλογο, αναφερόμενος και στο οικονομικό κομμάτι.
«Μας αρέσει εδώ, αλλά πάντα πρέπει να πηγαίνεις εκεί που σε σέβονται. Αυτό είναι το πιο σημαντικό. Πόσο σε σέβονται, πόσο σε εκτιμούν.
Ναι, μας αρέσει εδώ, αλλά το να κερδίζεις τον σεβασμό από το σύλλογο έχει να κάνει με το πως σε εκτιμούν, πόσο σε πληρώνουν», δήλωσε χαρακτηριστικά.
Η διοίκηση του Ολυμπιακού αναγνωρίζει την προσφορά του παίκτη τα τελευταία πέντε χρόνια και επιθυμεί να τον επιβραβεύσει, προχωρώντας σε νέα συμφωνία με αυξημένες απολαβές.