Μπάσκετ

Ευχάριστα νέα για τον Αϊζάια Κάνααν και τον Ολυμπιακό.
Αυτό, καθώς ο μπασκετμπολίστας των «ερυθρολεύκων», πήρε εξιτήριο και αναμένεται να τεθεί σύντομα στην διάθεση του Γιώργου Μπαρτζώκα, εν’ όψει της αναμέτρησης με την Ρεάλ Μαδρίτης, για την Euroleague, που θα διεξαχθεί στις 20 Ιανουαρίου.
Όπως είναι γνωστό, ο Αμερικανός άσος, νοσηλεύθηκε με πέτρα στα νεφρά, μετά την επιστροφή του Ολυμπιακού από την Ιταλία και τον αγώνα με την Βίρτους Μπολόνια.
PRONEWS.GR / Μπάσκετ
Αυτές θα είναι οι 12 πόλεις του NBA Europe
PRONEWS.GR / Μπάσκετ