Ο Μουστάφα Φαλ αποχαιρέτησε τον Ολυμπιακό ύστερα από μια πενταετία γεμάτη επιτυχίες και έντονες στιγμές με την «ερυθρόλευκη» φανέλα.

Ο Γάλλος σέντερ επέλεξε να στείλει το δικό του μήνυμα προς τον σύλλογο και τους φιλάθλους, εκφράζοντας την ευγνωμοσύνη του για όσα έζησε στον Πειραιά.

Στην ανάρτησή του, ο Φαλ χαρακτήρισε ιδιαίτερη τιμή το γεγονός ότι εκπροσώπησε τον Ολυμπιακό, τονίζοντας πως η κοινή τους πορεία συνοδεύτηκε από σημαντικές διακρίσεις, μεγάλες νίκες και αξέχαστες εμπειρίες. Ξεχωριστή αναφορά έκανε στην κατάκτηση της EuroLeague, επιτυχία που, όπως ανέφερε, θα αποτελεί πάντα σημείο αναφοράς στην καριέρα του.

Παράλληλα, ευχαρίστησε τους συμπαίκτες, το προπονητικό επιτελείο και όλους όσοι εργάζονται στον οργανισμό, επισημαίνοντας ότι στάθηκαν δίπλα του καθ’ όλη τη διάρκεια της παρουσίας του στην ομάδα. Ιδιαίτερη μνεία έκανε και στους φίλους του Ολυμπιακού, υπογραμμίζοντας πως η στήριξη και η αγάπη τους τον έκαναν να αισθανθεί από την πρώτη στιγμή σαν μέλος της οικογένειας του συλλόγου.