Μπάσκετ

Η ΚΑΕ Ολυμπιακός ανακοίνωσε τη λύση της συνεργασίας του με τον Κώστα Αντετοκούνμπο.
Ο διεθνής φόργουορντ θα συνεχίσει στον Άρη.
Την «λύση» της συνεργασίας τους ανακοίνωσε η «ερυθρόλευκη» ΚΑΕ μέσω ανάρτησης στα social media.
Η ΚΑΕ Ολυμπιακός ανακοινώνει τη λύση της συνεργασίας της με τον @Kostas_ante13 και του εύχεται καλή συνέχεια στην καριέρα του.
💻 https://t.co/Klyxlyn0uG#OlympiacosBC #WeAreOlympiacos #TogetherWeFight pic.twitter.com/TYVIC9sw54
— Olympiacos B.C. (@Olympiacos_BC) June 27, 2026
«Η ΚΑΕ Ολυμπιακός ανακοινώνει τη λύση της συνεργασίας της με τον @Kostas_ante13 και του εύχεται καλή συνέχεια στην καριέρα του», αναφέρει στην ανάρτησή του ο σύλλογος του Πειραιά.