Η ΚΑΕ Ολυμπιακός ανακοίνωσε τη λύση της συνεργασίας του με τον Κώστα Αντετοκούνμπο.

Ο διεθνής φόργουορντ θα συνεχίσει στον Άρη.

Την «λύση» της συνεργασίας τους ανακοίνωσε η «ερυθρόλευκη» ΚΑΕ μέσω ανάρτησης στα social media.

«Η ΚΑΕ Ολυμπιακός ανακοινώνει τη λύση της συνεργασίας της με τον @Kostas_ante13 και του εύχεται καλή συνέχεια στην καριέρα του», αναφέρει στην ανάρτησή του ο σύλλογος του Πειραιά.