Ο Παναθηναϊκός και ο Κένεθ Φαρίντ ολοκλήρωσαν τη συνεργασία τους, με την «πράσινη» ΚΑΕ να αποχαιρετά επίσημα τον Αμερικανό ψηλό και να του εύχεται καλή συνέχεια στην καριέρα και τη ζωή του.

Μέσα από ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ο σύλλογος ευχαρίστησε τον έμπειρο σέντερ για την παρουσία και τη συνεισφορά του στην ομάδα, αναγνωρίζοντας το πάθος και την αφοσίωση που έδειξε κατά τη διάρκεια της θητείας του.

«Κένεθ Φαρίντ, ευχαριστούμε που μοιράστηκες το πάθος και την αφοσίωσή σου μαζί μας. Σου ευχόμαστε τα καλύτερα στο μέλλον σου, τόσο προσωπικά όσο και επαγγελματικά, Manimal», ανέφερε χαρακτηριστικά το μήνυμα του Παναθηναϊκού.

Με την αποχώρηση του Φαρίντ, οι δύο πλευρές ακολουθούν πλέον ξεχωριστούς δρόμους, με τον Αμερικανό άσο να αναζητά τον επόμενο σταθμό της καριέρας του και τον Παναθηναϊκό να συνεχίζει τον σχεδιασμό του ενόψει της νέας αγωνιστικής περιόδου.