Με ανάρτησή του στο Instagram, ο Σακίλ ΜακΚίσικ ουσιαστικά είπε «αντίο» στον Ολυμπιακό.

Όπως όλα δείχνουν θα αποτελέσει παρελθόν από τον σύλλογο του Πειραιά, μετά από επτά χρόνια.

«Επτά σεζόν, μια φανέλα, ένα σπίτι. 

Ο Πειραιάς μου έδωσε κάτι περισσότερο από μια ομάδα. Μου έδωσε μια οικογένεια.

Σας ευχαριστώ που με αγκαλιάσατε από την πρώτη μέρα και κάνατε την Ελλάδα σπίτι για μένα και την οικογένειά μου.

Οι αναμνήσεις, τα πρωταθλήματα, τα Final Four και κάθε στιγμή με τα κόκκινα και τα άσπρα θα μείνουν μαζί μου για πάντα.

Για επτά σεζόν φορούσα το #77 με υπερηφάνεια και έδωσα ό,τι είχα για τον σύλλογο, την πόλη και τους οπαδούς.

Ανεξάρτητα από το μέλλον, ο Ολυμπιακός θα είναι πάντα μέρος του εαυτού μου», έγραψε στην λεζάντα της ανάρτησής του.

Σχετική ανάρτηση έκανε και η Μπέριλ ΜακΚίσικ μέσα από το Instagram της.

«Ευχαριστώ όλους όσους έγιναν κομμάτι της διαδρομής μας στην Ελλάδα.

Και ένα ευχαριστώ στους καταπληκτικούς οπαδούς του Ολυμπιακού. Θα μας λείψετε όλοι» έγραψε η Μπέριλ η οποία συνδέθηκε πολύ με τον Ολυμπιακό και τον κόσμο του.