H CUPRA παρουσίασε την στρατηγική ψηφιοποίησης, την οποία θα εφαρμόσει σε όλους τους επιχειρηματικούς τομείς με τη δημιουργία της εικονικής πλατφόρμας “CUPRA e- Garage in Cape Formentor”.

Αυτή η online πλατφόρμα που δημιουργήθηκε μαζί με την Mediapro Group με έδρα τη Βαρκελώνη και την εταιρεία υπηρεσιών καινοτομίας Visyon, είναι ένα συναρπαστικό, εικονικό περιβάλλον, όπου οι χρήστες μπορούν να φτιάξουν το δικό τους avatar και να αλληλεπιδράσουν με άλλα άτομα χρησιμοποιώντας λειτουργία φωνητικής συνομιλίας.

Αναπαριστά τους χώρους που είναι αποκλειστικά αφιερωμένοι στην CUPRA σε όλο τον κόσμο και εικονικά βρίσκεται στο ακρωτήρι που ενέπνευσε τη δημιουργία του πρώτου αποκλειστικού μοντέλου της μάρκας, το Formentor. Οι χρήστες είναι ελεύθεροι να ανακαλύψουν τα μοντέλα CUPRA, τις lifestyle συλλογές και κάθε είδους content της μάρκας. Το ψηφιακό περιβάλλον διαθέτει επίσης αμφιθέατρο για να φιλοξενήσει live παρουσιάσεις.

«Η CUPRA είναι μία σύγχρονη μάρκα που δημιουργήθηκε τον 21ο αιώνα και ως ψηφιακά προσανατολισμένη, επιδιώκει να αξιοποιήσει την τεχνολογία και να θέσει τους ανθρώπους και τα συναισθήματα στο επίκεντρο της στρατηγικής της. Με τα νέα μας μοντέλα έχουμε την ευκαιρία να απευθυνθούμε σε ευρύτερο κοινό, με διαφορετικό τρόπο. Υπό αυτήν την έννοια, το CUPRA e-Garage in Cape Formentor είναι η αρχή του ταξιδιού μας για τη δημιουργία νέων ψηφιακών εμπειριών. Στόχος μας είναι μελλοντικά, η νέα πλατφόρμα να γίνει σημείο συνάντησης για τους φίλους της CUPRA και για τους πελάτες μας σε όλο τον κόσμο», ανακοίνωσε ο CUPRA Director of Strategy, Business Development and Operations, Antonino Labate.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Κατά τη διάρκεια της διαδραστικής συνέντευξης τύπου που πραγματοποιήθηκε στην εικονική πλατφόρμα, τα στελέχη της μάρκας παρουσίασαν μερικά από τα πιο συναρπαστικά projects που αποτελούν μέρος της ψηφιακής στρατηγικής της CUPRA.