Εκτός από την έκδοση των 100 kW (136 PS) συνδυασμένο με μπαταρία 50 kWh, η γαλλική εταιρεία προσθέτει στην γκάμα των Citroën ë-C4 και Citroën ë-C4 X μια παραλλαγή με ηλεκτρομοτέρ ισχύος 115 kW (156 PS) με μπαταρία 54 kWh για αυτονομία έως και 420 km (WLTP).

H νέα επίδοση αυτονομίας αντιπροσωπεύει 60 km περισσότερα απ’ ό,τι με την μπαταρία των 50 kWh. Αυτή η επέκταση του θεωρητικού εύρους αυτονομίας συνδέεται με την εγκατάσταση της νέας μπαταρίας με τη νέα χημεία και την υψηλότερη ενεργειακή πυκνότητα των 54 kWh. Πιο ελαφριά, η νέα μπαταρία με τις 102 κυψέλες και τις 17 μονάδες επιτρέπει επίσης στις Citroën ë-C4 και Citroën ë-C4 X, κατά πώς δηλώνει η εταιρεία, να μειώσουν την κατανάλωσή τους.

Αντί για 60% νικέλιο, 20% μαγγάνιο και 20% κοβάλτιο, η νέα μπαταρία ιόντων λιθίου υψηλής τάσης έχει υψηλότερη αναλογία νικελίου (80% νικέλιο, 10% μαγγάνιο και 10% κοβάλτιο), με αποτέλεσμα βελτιωμένη ενεργειακή πυκνότητα και μεγαλύτερη διάρκεια ζωής της μπαταρίας.

Όσον αφορά τη φόρτιση, οι Γάλλοι διαθέτουν έναν τυπικό μονοφασικό φορτιστή ισχύος 7,4 kW και έναν προαιρετικό τριφασικό φορτιστή ισχύος 11 kW. Για γρήγορη φόρτιση με συνεχές ρεύμα, οι ë-C4 και ë-C4 X μπορούν να δέχονται μέγιστη ισχύ 100 kW, με τη φόρτιση από το 20% στο 80% να διαρκεί λιγότερο από 30 λεπτά.

Στην Ελλάδα, η τιμή για την αναβαθμισμένη έκδοση των Citroën ë-C4 (που τη λέμε Citroën ë-C4 C-Cross) και Citroën ë-C4 X δεν είναι ακόμη γνωστή. Όσο για τη Citroën ë-C4 X, αυτή αναμένεται οσονούπω και στη χώρα μας.

Η διαφορά τιμής, με παρόμοιο εξοπλισμό, μεταξύ των δύο εκδόσεων της Citroën ë-C4 υπολογίζουμε να κινείται ανάμεσα στα 1.000 με 1.500 ευρώ.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Πηγή: drive.gr