Το Kia Sportage είναι στην αγορά τρεις και πλέον δεκαετίες και μετρά πάνω από επτά εκατομμύρια πωλήσεις. Στοιχεία που από μόνα τους αποδεικνύουν πόσο δημοφιλές μοντέλο είναι.

Προκειμένου να συνεχίσει να βρίσκεται στην αιχμή του ανταγωνισμού, η Kia ανανέωσε το Sportage τον περασμένο Ιούνιο. Το αυτοκίνητο διατηρεί τον τολμηρό σχεδιασμό, ακολουθώντας τη φιλοσοφία που οι Κορεάτες ονομάζουν «Opposites United». Η οποία εκφράζεται με καθαρά σμιλεμένες γραμμές, χωρίς περιττές φλυαρίες και φάλτσα.

Βλέπουμε νέας σχεδίασης προφυλακτήρες εμπρός και πίσω, LED φωτά αλλά και το μοτίβο Tiger Nose που χαρακτηρίζει τα περισσότερα μοντέλα της φίρμας. Διαφορετικής σχεδίασης είναι επίσης και οι ζάντες που ξεκινούν από τις 17” και φτάνουν στις 18” και 19” στις πλουσιότερη έκδοση GT-Line.