Στο πλαίσιο του Σαλονιού του Μονάχου, η γερμανική φίρμα αποκάλυψε ένα από τα πλέον σημαντικά πρωτότυπα των τελευταίων ετών. To Volkswagen ID.Cross Concept.
Όπως υποδηλώνει και η ονομασία ID. πρόκειται για ένα αμιγώς ηλεκτρικό πρωτότυπο, με σιλουέτα SUV που σύμφωνα με τους ανθρώπους της φίρμας στοχεύει να προσφέρει τεχνολογία αιχμής και κορυφαία εμπειρία για τον χρήστη σε προσιτή τιμή.
H στρατηγική του Wolfsburg άλλωστε είναι γνωστή. Να κάνει την ηλεκτροκίνηση ακόμα πιο προσιτή για όλους. Προσφέροντας ισορροπημένα προϊόντα με τα γνήσια χαρακτηριστικά Volkswagen στις πιο ανταγωνιστικές κατηγορίες της αγοράς. Μόλις την προηγούμενη εβδομάδα άλλωστε αποκάλυψε και το ID.Polo. Όπως τόνισε και ο CEO της φίρμας, Thomas Schäfer «μέχρι το 2027 θα παρουσιάσουμε τέσσερα νέα ηλεκτρικά με μπόλικη τεχνολογία και υψηλή ποιότητα».
Επιστρέφοντας στα του ID.Cross Concept, βλέπουμε πως το πρωτότυπο, του οποίου η έκδοση παραγωγής θα είναι έτοιμη το 2026 υιοθετεί τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία «Pure Positive». Που χαρακτηρίζεται από κομψές και ανεπιτήδευτες γραμμές. Αλλά και μια συνολικά δυναμική προσωπικότητα. Τα φωτιστικά σώματα πλήρους πλάτους εμπρός και πίσω και οι φωτιζόμενη λογότυποι, πέρα από ένα σύγχρονο gimmick χαρίζουν μια μοναδική και άμεσα αναγνωρίσιμη ταυτότητα στο γερμανικό SUV.
To μήκος του υπολογίζεται σε 4,16 μέτρα, πλάτος 1,83 μέτρα ύψος 1,58 μέτρα και μεταξόνιο στα 2,60 μέτρα, το Volkswagen ID.Cross Concept θυμίζει σε μεγάλο βαθμό τις διαστάσεις του T-Cross. Μόνο που η πλατφόρμα MEB+ υπόσχεται ακόμα περισσότερους χώρους. Η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ φτάνει τα 450 lt ενώ κάτω από το καπό υπάρχει αποθηκευτικός χώρος 25 lt ώστε να μπορούν να αποθηκευτούν εύκολα και γρήγορα τα καλώδια φόρτισης.
Η καθαρή κι εκλεπτυσμένη σχεδίαση του εξωτερικού συνεχίζεται και στην καμπίνα. Η Volkswagen τονίζει πως τα υλικά έχουν premium υφή και ο εσωτερικός φωτισμός θα μπορέσει να δημιουργήσει ατμόσφαιρα ανάλογα με την διάθεση των επιβατών.
Αυτό που εντυπωσιάζει είναι τα αναδιπλούμενα καθίσματα, που μπορούν να δημιουργήσουν μια επίπεδη επιφάνεια. Λεπτομέρεια που αντλεί έμπνευση από το Volkswagen Bus. Κατά τα λοιπά βλέπουμε μεγάλες οθόνες για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και το infotainment (χρησιμοποιεί την τελευταία γενιά του λογισμικού της Volkswagen) αλλά και μπόλικους φυσικούς διακόπτες προς όφελος της εργονομίας και της πρακτικότητας. Το Travel Assist θα είναι ακόμα πιο αναβαθμισμένο, με χαρακτηριστικά που συναντούμε σε μεγαλύτερες κατηγορίες ενώ θα υποστηρίζονται και over-the-air ενημερώσεις.
Διαβάστε τη συνέχεια στο drive.gr