Η Bugatti Bolide κατασκευάστηκε ως ένα καθαρόαιμο πίστας, ένα αυτοκίνητο που φαινόταν προορισμένο να μην εγκαταλείψει ποτέ τον αγωνιστικό τάπητα.

Φιλοδοξία της εταιρείας ήταν να είναι ταχύτερη από μονοθέσια της F1 σε πολλά σενάρια οδήγησης, κατά δήλωση του αρχιδοκιμαστή Andy Wallace. Υποσχόμενη ακόμα ταχύτερες ρεπρίζ 100-300 km/h.

Με ελαστικά που αν οδηγηθούν ως οφείλουν, θέλουν αντικατάσταση κάθε 60 km. Προκειμένου ο οδηγός να συνεχίσει να καρπώνεται τα ίδια γυρολόγια στις διασημότερες πίστες του πλανήτη.