Με μερίδιο 66,7% στις ηλεκτρικές πωλήσεις της φίρμας, το νέο Citroën ë-C3 ξεχώρισε σε μια συνεχώς αναπτυσσόμενη αγορά ηλεκτροκίνησης, αφήνοντας πίσω κάθε άλλο ηλεκτρικό μοντέλο.

Η επιτυχία αυτή αντικατοπτρίζει τη στρατηγική της Citroën να προσφέρει ηλεκτρική κινητικότητα προσιτή για όλους, χωρίς συμβιβασμούς σε άνεση, εξοπλισμό ή τεχνολογία.

Το νέο Citroën ë-C3 ενσωματώνει τον χαρακτήρα της μάρκας, ενώ συνδυάζει σύγχρονη σχεδίαση, πρακτικότητα και προηγμένες λύσεις ασφάλειας και συνδεσιμότητας, αποτελώντας μια ιδανική πρόταση για τη σύγχρονη αστική και περιαστική μετακίνηση.