Τα τελευταία χρόνια, η Citroën έχει ακολουθήσει μια πιο value for money προσέγγιση, τοποθετώντας τα μοντέλα της λίγο χαμηλότερα από τα αντίστοιχα PeugeotOpel ή Renault.

Χαρακτηριστικότερο παράδειγμα τα νέα C3 και C3 Aircross που συγκαταλέγονται μεταξύ των πιο προσιτών μοντέλων της κατηγορίας τους. Ακόμη και για το νέο C5 Aircross, πρόθεση των ανθρώπων της μάρκας είναι να διατηρήσουν την τιμή του σφόδρα ανταγωνιστική.

Μιλώντας στον διεθνή Τύπο, ο νέος διευθυντής της Citroën, Xavier Chardon, αποκάλυψε πως η μάρκα θα παρουσιάσει σύντομα ένα νέο στρατηγικό σχέδιο. Το πλάνο αυτό, όπως τόνισε, θα βασίζεται σε τρεις πυλώνες: καινοτομία, συνέπεια και έμπνευση από εμβληματικά μοντέλα. Φωτογραφίζοντας το 2CV, το μοντέλο-σύμβολο της απλότητας και της έξυπνης μηχανολογίας.