Τα τελευταία χρόνια, η Citroën έχει ακολουθήσει μια πιο value for money προσέγγιση, τοποθετώντας τα μοντέλα της λίγο χαμηλότερα από τα αντίστοιχα Peugeot, Opel ή Renault.
Χαρακτηριστικότερο παράδειγμα τα νέα C3 και C3 Aircross που συγκαταλέγονται μεταξύ των πιο προσιτών μοντέλων της κατηγορίας τους. Ακόμη και για το νέο C5 Aircross, πρόθεση των ανθρώπων της μάρκας είναι να διατηρήσουν την τιμή του σφόδρα ανταγωνιστική.
Μιλώντας στον διεθνή Τύπο, ο νέος διευθυντής της Citroën, Xavier Chardon, αποκάλυψε πως η μάρκα θα παρουσιάσει σύντομα ένα νέο στρατηγικό σχέδιο. Το πλάνο αυτό, όπως τόνισε, θα βασίζεται σε τρεις πυλώνες: καινοτομία, συνέπεια και έμπνευση από εμβληματικά μοντέλα. Φωτογραφίζοντας το 2CV, το μοντέλο-σύμβολο της απλότητας και της έξυπνης μηχανολογίας.
Παράλληλα, η Citroën φαίνεται να προετοιμάζεται ώστε να εκμεταλλευτεί τους επικείμενους ευρωπαϊκούς κανονισμούς για τα ευρωπαϊκά kei car, εφόσον αυτοί τεθούν σε ισχύ. Σύμφωνα με τον Chardon, αυτή θα είναι μια πραγματικά μεγάλη ευκαιρία για επιστροφή σε πιο προσιτά αυτοκίνητα, ειδικά μετά την αύξηση των τιμών που έχει παρατηρηθεί τα τελευταία χρόνια. Με απλά λόγια, η Citroën ετοιμάζεται να ξαναμπεί στην κατηγορία των μικρών, προσιτών αυτοκινήτων, εκεί όπου κάποτε κυριαρχούσε το C1.
Αυτό που απομένει είναι να δούμε πώς θα εκφραστεί η νέα φιλοσοφία της φίρμας. Η Citroën υπόσχεται μοντέλα πιο έξυπνα, πρωτότυπα και προσιτά, τα οποία θα διατηρούν τον καινοτόμο χαρακτήρα που έχει καθιερώσει τη μάρκα.Όλα δείχνουν λοιπόν πως η Citroën ετοιμάζεται να γράψει ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία της, με αυτοκίνητα που θα επαναφέρουν το πνεύμα του 2CV στη σύγχρονη εποχή.