
Το Dacia Bigster είναι το μεγαλύτερο SUV που έχει παρουσιάσει η Dacia μέχρι σήμερα. Ένα μοντέλο που δεν φοβάται να κοιτάξει κατάματα πολύ ακριβότερα αυτοκίνητα, παραμένοντας ταυτόχρονα πιστό στη φιλοσοφία που έχει καθιερώσει την Dacia ως ένα από τα πιο επιτυχημένα brand των τελευταίων ετών.
Με μήκος 4,57 m, το Bigster δηλώνει με σαφήνεια την παρουσία του στον δρόμο. Η εμφάνισή του συνδυάζει μυώδεις επιφάνειες και έντονες ακμές με τη νέα φωτεινή υπογραφή της Dacia σε σχήμα «Υ», που τονίζει το νεανικό και ταυτόχρονα περιπετειώδες χαρακτήρα του. Την εικόνα συμπληρώνουν τα πλαστικά προστατευτικά περιμετρικά του αμαξώματος, η αυξημένη απόσταση από το έδαφος (22 cm) και οι ζάντες που φτάνουν έως τις 19”.
Παρά την επιβλητική του παρουσία, η σχεδίαση παραμένει καθαρή και απαλλαγμένη από υπερβολές, καθώς στόχος του Bigster είναι να σε κερδίσει με την ουσία του. Συνολικά, πρόκειται για το μοντέλο που φέρνει μια πνοή ανανέωσης στη Dacia, αποδεικνύοντας πως η εταιρεία μπορεί να προσφέρει αυτοκίνητα με έντονη προσωπικότητα και premium αίσθηση, χωρίς να ανεβάζει την τιμή στα ύψη.
Ένα SUV με τέτοιο μέγεθος δεν θα μπορούσε παρά να ξεχωρίζει σε επίπεδο ευρυχωρίας και πρακτικότητας. Το Dacia Bigster υπόσχεται άνεση για πέντε ενήλικους επιβάτες και ένα από τα μεγαλύτερα πορτμπαγκάζ στην κατηγορία του, με χωρητικότητα έως 702 lt, ώστε κάθε οικογενειακή εκδρομή ή ταξίδι με φίλους να γίνεται παιχνίδι. Στην εξίσωση προσθέστε και το ότι τα πίσω καθίσματα αναδιπλώνονται σε διάταξη 40:20:40.
Το εσωτερικό ακολουθεί τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της μάρκας, με μίνιμαλ αλλά μοντέρνες γραμμές, υλικά που αποπνέουν στιβαρότητα και ψηφιακό υπόβαθρο που συμβαδίζει με τις νόρμες του σήμερα. Πίσω από το τιμόνι, ο οδηγός έχει στη διάθεσή του έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 7” με απλές και ευανάγνωστες απεικονίσεις. Στο κέντρο του ταμπλό παίρνει θέση μια μεγάλη κι ευκρινής οθόνη αφής 10,1”. Αμφότερες ανήκουν στον στάνταρ εξοπλισμό του μοντέλου και παρέχουν στον οδηγό όλες τις απαραίτητες πληροφορίες.
Και όλα αυτά χωρίς να θυσιάζεται στο ελάχιστο η πρακτικότητα, μιας και η Dacia έχει φροντίσει για πολλές έξυπνες κι εύχρηστες θήκες για τα καθημερινά αντικείμενα.
Μεγάλο ενδιαφέρον παρουσιάζει η πλούσια και επίκαιρη γκάμα κινητήρων του Bigster. Πέρα από τις mild και full hybrid εκδόσεις, η Dacia συνεχίζει να προσφέρει και τις ιδιαίτερα δημοφιλείς στην Ελλάδα παραλλαγές διπλού καυσίμου (βενζίνη και LPG).
Στις ήπια υβριδικές εκδόσεις πρωταγωνιστεί ο τρικύλινδρος τούρμπο 1.2, ο οποίος αποδίδει 140 ίππους και συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων. Η συγκεκριμένη μονάδα διατίθεται τόσο με κίνηση στους εμπρός τροχούς όσο και με τετρακίνηση, όπου αποδίδει 130 PS και προσφέρει ικανότητα ρυμούλκησης έως 1,5 τόνου.
Με τον ίδιο κινητήρα εφοδιάζεται και η έκδοση διπλού καυσίμου Eco-G, που θα κυκλοφορήσει σύντομα και στη χώρα μας. Αποδίδει και εδώ 140 ίππους, ενώ χάρη στα δύο ρεζερβουάρ (50 lt βενζίνης και 49 lt υγραερίου) το Bigster Eco-G μπορεί να διανύσει έως και 1.450 km χωρίς ανεφοδιασμό.
Διαβάστε τη συνέχεια στο drive.gr