Το νέο Dacia Bigster δεν είναι απλώς το μεγαλύτερο μοντέλο που έχει παρουσιάσει ποτέ η ρουμανική φίρμα.

Πρόκειται για το μοντέλο που επί της ουσίας σηματοδοτεί μια νέα εποχή για τη Dacia, επιβεβαιώνοντας ότι η μάρκα μπορεί να σταθεί επάξια σε μεγαλύτερες και πιο ανταγωνιστικές κατηγορίες, χωρίς να χάσει τον πυρήνα της φιλοσοφίας της: την εξαιρετική σχέση ποιότητας-τιμής.

Όπως αποκάλυψε ο Frank Morette, επικεφαλής πωλήσεων και μάρκετινγκ της Dacia, η επιτυχία του Bigster έχει ξεπεράσει τις αρχικές προσδοκίες: «Αναρωτιόμασταν αν η Dacia μπορεί να σταθεί μπορεί με αξιώσεις στην κατηγορία των C-SUV. Το Dacia Bigster απαντά ότι μπορούμε. Έχουμε τη δύναμη του brand, την τιμολογιακή μας υπεροχή και ένα προϊόν που όπως φαίνεται πείθει τους καταναλωτές. Αυτό μας δίνει αυτοπεποίθηση για να κοιτάξουμε το μέλλον με περισσότερη αισιοδοξία».