Η Dacia συνεχίζει να γράφει το δικό της success story στην ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία, διατηρώντας τη φιλοσοφία της προσιτής κινητικότητας, ακόμη και στην εποχή της ηλεκτροκίνησης.

Με αιχμή του δόρατος το νέο Bigster, που σηματοδοτεί την είσοδό της στην κατηγορία των μεσαίων SUV, και με ένα φιλόδοξο πενταετές πλάνο που θα ανακοινωθεί επίσημα εντός του 2025, η Dacia αποδεικνύει πως μπορεί να εξελίσσεται χωρίς να χάνει την ταυτότητά της.

Μιλώντας στο βρετανικό Autocar, ο CEO της Dacia, Denis Le Vot, ανέλυσε το όραμά του για τη μάρκα που, όπως λέει χαρακτηριστικά, έχει αποστολή να προσφέρει «προσιτή κινητικότητα σε όλους». Ο ίδιος ξεκαθάρισε ότι, παρά την αυξανόμενη πολυπλοκότητα της αγοράς, η Dacia θα συνεχίσει να αναπτύσσει μοντέλα με στόχο το χαμηλότερο δυνατό κόστος, χωρίς αυτό να σημαίνει ελλείψεις στον βασικό εξοπλισμό και τη συνολική εμπειρία χρήσης.