Το Daihatsu Midget είναι ένα μικροσκοπικό, επαγγελματικό όχημα με έντονη προσωπικότητα. Γεννημένο το 1957 ως ένα μικροσκοπικό τρίτροχο για καταστηματάρχες και διανομείς, διέσχιζε τους στενούς δρόμους της Ιαπωνίας με ευελιξία που θύμιζε μοτοσικλέτα.
Το μοντέλο αναγεννήθηκε το 1996 ως Midget II, συνδυάζοντας ρετρό εμφάνιση και βελτιωμένη συμπεριφορά. Ενώ η παραγωγή έληξε το 2001, φαίνεται ότι η Daihatsu επιθυμεί μια σύγχρονη μετενσάρκωση. Πλέον με ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης.
Το πρωτότυπο Daihatsu Midget X έχει αναγεννηθεί ως ένα μικροσκοπικό LCV με εξωτερικό σχεδιασμό εμπνευσμένο από τους προκατόχους του, στρογγυλούς προβολείς LED και κάθετο παρμπρίζ.
Το εσωτερικό διαθέτει κεντρική θέση οδήγησης με αντισυμβατικό τιμόνι. Εκτός από επαγγελματική χρήση, η καρότσα θα του επιτρέπει να χρησιμοποιηθεί σε μια σειρά από παραλλαγές.
Από τη μεταφορά μιας σανίδας του σερφ στην παραλία, έως μερικά τελάρα λαχανικών από έναν τρέντι αγρότη. Η Daihatsu δεν έχει ακόμη δημοσιοποιήσει τις τεχνικές προδιαγραφές του πρωτότυπου.
Ανακοινώνει μόνο ότι «επειδή είναι μικρό, μπορεί να ταιριάξει σε μια ποικιλία τρόπων ζωής», προσθέτοντας ότι «στοχεύει να κάνει τους πάντες ευτυχισμένους».
Προς το παρόν, το Midget X είναι απλώς μια χαριτωμένη ιδέα. Ωστόσο, δεν θα μας εκπλήξει αν εξελιχθεί σε μοντέλο παραγωγής, όχι μόνο για την Ιαπωνία αλλά και για πολλές ακόμα αγορές.
Λογικά θα έχουμε περισσότερες πληροφορίες με το άνοιγμα του Σαλονιού Κινητικότητας της Ιαπωνίας. Το Midget X παρουσιάζεται ως το επόμενο κεφάλαιο στην ιστορία της Daihatsu, συνεχίζοντας την αναβίωση σημαντικών μοντέλων από το παρελθόν της.
Η ιαπωνική εταιρεία δεν είναι η μόνη που επενδύει στα ηλεκτρικά επαγγελματικά. Η Renault, η Volvo κι η πλοιοκτήκτρια CMA CGM ίδρυσαν την κοινοπραξία Flexis, με σκοπό να αναπτύξουν νέα επαγγελματικά ηλεκτρικά.
Δείτε το video στο drive.gr