
Το Denza N8L έρχεται να προσφέρει μια πολύ ανταγωνιστική επιλογή στην κατηγορία των υβριδικών SUV με τρεις σειρές καθισμάτων. Με κορυφαία αυτονομία και 762 ίππους, υπόσχεται να κλέψει αγοραστές από τις καθιερωμένες ευρωπαϊκές προτάσεις.
Η μπαταρία των 46,9 kWh -μεγαλύτερη ακόμη και από αρκετά 100% ηλεκτρικά μοντέλα- υπόσχεται να προσφέρει αυτονομία 230 χιλιομέτρων μόνο με ηλεκτρική ενέργεια.
Δύσκολα θα τα επιβεβαιώσεις στην πραγματική ζωή, αφού πρόκειται για μέτρηση στην αισιόδοξη εργαστηριακή δοκιμή CLTC της Κίνας.
Σε αντίθεση με πολλά κινεζικά επαναφορτιζόμενα που αρκούνται σε σύνολα 1,5 lt, το Denza N8L διαθέτει υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 2,0 lt και τρεις ηλεκτροκινητήρες -έναν στον μπροστινό άξονα και δύο πίσω.
Η συνδυαστική απόδοση φτάνει τους 762 ίππους, με τα 100 km/h να έρχονται από στάση σε μόλις 3,9 δευτερόλεπτα.
Την ίδια στιγμή, μπορεί να παρκάρει όπως το Denza Z9 GT. Που σημαίνει ότι αντί να παιδεύεσαι με μανούβρες, βάζεις τη μούρη στο άνοιγμα και κινείς μόνο τους πίσω τροχούς. Καθώς η ουρά μπαίνει προς τα μέσα, όλο το αυτοκίνητο θα ευθυγραμμιστεί.
Στο εσωτερικό, το N8L προσφέρει τρεις σειρές των δύο καθισμάτων, με την τελευταία να είναι και ανακλινόμενη. Υπόσχεται ότι διαθέτει ένα σύστημα που αποτρέπει τη ναυτία που προκύπτει κατά την κίνηση.
Το κορυφαίο μοντέλο δεν έχει ακόμη επιβεβαιωθεί για πώληση στις ευρωπαϊκές αγορές, αλλά από τη στιγμή που η BYD κάνει τα πάντα για να κυριαρχήσει σε παγκόσμιο επίπεδο, θα είναι έκπληξη αν δεν το δούμε στην Ευρώπη.
Και πόσο θα κοστίζει; Το μόνο που γνωρίζουμε είναι η τιμή του στην Κίνα, όπου το πληθωρικό SUV ξεκινά από τις 36.000 ευρώ.