«Double the good, double the fun». Η λαδί Porsche 911 που μας περίμενε στην έξοδο του αεροδρομίου του Ηρακλείου δεν ήταν μια απλή 911 -αν μπορείς, βέβαια, να πεις κάτι τέτοιο για οποιαδήποτε έκδοση του θρυλικότερου σπόρτσκαρ στην ιστορία της αυτοκίνησης.

Το χρώμα, τα χαρακτηριστικά αυτοκόλλητα και οι χρυσοί λογότυποι υποδηλώνουν ότι είναι μια (η Νο 0 για την ακρίβεια) από τις 1.500 Spirit 70 που θα κατασκευαστούν. Βασισμένη στα μηχανικά μέρη της πισωκίνητης κάμπριο GTS -της πρώτης Porsche 911 με υβριδικό σύστημα κίνησης στην Ιστορία- η Spirit 70 αποτελεί μια ειδική έκδοση που ταξιδεύει πίσω στη δεκαετία του ’70 και προστίθεται στη σειρά Heritage Design της γερμανικής φίρμας, γιορτάζοντας το πλούσιο παρελθόν της 911 με κάθε λεπτομέρεια.

Αφήνοντας στην άκρη το exclusivity που νιώθεις οδηγώντας ένα μοντέλο περιορισμένης παραγωγής και το φανταχτερό livery μέσα έξω, επικεντρωνόμαστε στην ουσία που δεν είναι άλλη από το T-Hybrid. Το υβριδικό σύστημα κίνησης της νέας 911 που είχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε για πρώτη φορά. Βλέποντας στην πράξη αν ο εξηλεκτρισμός αλλοίωσε τον χαρακτήρα του εμβληματικού μοντέλου ή απλώς του ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο για να συνεχίσει την 60χρονη ιστορία του, συμβιβαζόμενο με τις επιταγές της εποχής και το μέλλον που ξεδιπλώνεται εμπρός μας.

Το υβριδικό σύστημα Τ-Hybrid για παράδειγμα, αντλεί έμπνευση από το αντίστοιχο της αγωνιστικής 919 Hybrid και η φιλοσοφία του είναι να παρέχει περισσότερη ισχύ δίχως ανάλογη αύξηση στους ρύπους. Στη βάση του βρίσκεται ο νέος 6κύλινδρος Boxer 3,6 lt, η απόδοση του οποίου φτάνει τους 485 ίππους και τα 570 Nm. Συνεργάζεται με έναν σύγχρονο ηλεκτροκινητήρα μόνιμου μαγνήτη 56 ίππων και 150 Nm που είναι ενσωματωμένος στο επίσης νέο 8άρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη PDK.

Και δεν τελειώνουμε εδώ. Ένας ακόμα ηλεκτροκινήτηρας με ισχύ 15 ίππων είναι ενσωματωμένος στο ηλεκτρικό τούρμπο για να εξαλείψει κάθε υστέρηση και να δίνει boost από πολύ χαμηλά. Και οι δύο αντλούν ενέργεια από μια μπαταρία χωρητικότητας 1,9 kWh, η οποία είναι τοποθετημένη εμπρός. Με μέγεθος ανάλογο μιας συμβατικής 12βόλτης δεν μειώνει τον χώρο αποσκευών των 135 lt που βρίσκεται κάτω από καπό.

Με τούτα και με κείνα, η συνδυαστική απόδοση φτάνει τους 541 ίππους και τα 610 Nm. Ήτοι συν 61 ίπποι και 40 Nm περισσότερα από την απερχόμενη μη υβριδική GTS. Έτσι, παρά τα περίπου 50 κιλά που προσθέτει το υβριδικό σύστημα (1.750 kg το συνολικό βάρος της Spirit 70 που οδηγήσαμε), οι επιδόσεις όχι μόνο είναι αντάξιες του ονόματος και της ιστορίας της 911 αλλά εκρηκτικές: Το 0-100 km/h έρχεται σε 3,1″, το 0-160 km/h σε 7″ και το 0-200 km/h σε 10,9″, με το κοντέρ να τερματίζει στα 312 km/h.

Αναβαθμίσεις υπάρχουν και στην ανάρτηση, με το σύστημα τετραδιεύθυνσης να έρχεται για πρώτη φορά ως στάνταρ σε όλες τις υβριδικές 911. Όπως και το ηλεκτροϋδραυλικό σύστημα ενεργών αντιστρεπτικών δοκών Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC). Στο κομμάτι της εμφάνισης, αλλά και της απόδοσης, νέα είναι και τα πέντε κατακόρυφα, ενεργά πτερύγια στο εμπρός μέρος που ανάλογα με τις ανάγκες, κατευθύνουν τη ροή του αέρα, βελτιστοποιώντας έτσι την αεροδυναμική απόδοση του αυτοκινήτου.
Διαβάστε τη συνέχεια της δοκιμής στο drive.gr