Από τον Οκτώβριο του 2022, όταν και πρωτολανσαρίστηκε στην ελληνική αγορά, η Toyota Corolla Cross συγκαταλέγεται ανάμεσα στα πολυάριθμα best-seller της ιαπωνικής φίρμας στη χώρα μας.

Κατόρθωμα που μόνο εύκολο δεν το λες, αν αναλογιστούμε πως ο ανταγωνισμός από την Ευρώπητην Κορέα και την Κίνα κλιμακώνεται. Στο πλαίσιο αυτό, η ιαπωνική φίρμα ανανέωσε τον περασμένο Μάιο την Corolla Cross με σκοπό όχι απλώς να παρακολουθεί αλλά να ορίζει τις εξελίξεις στην κατηγορία των C-SUV.

Οπτικά, το αυτοκίνητο δεν εισάγει καινά δαιμόνια αλλά εκσυγχρονίζεται υιοθετώντας μια πιο εκλεπτυσμένη σχεδίαση. Οι περισσότερες αλλαγές εντοπίζονται στο εμπρός μέρος, όπου ξεχωρίζει η νέα μάσκα με κυψελωτό μοτίβο, βαμμένη στο χρώμα του αμαξώματος, σχεδιασμένη έτσι ώστε να βελτιώνει τη ροή του αέρα προς τον κινητήρα.

Ένα ακόμα στοιχείο διαφοροποίησης σε σχέση με την προ φέισλιφτ Corolla Cross είναι τα φώτα που ενώνονται με μια ενιαία μπάρα LED και ενσωματώνουν την τεχνολογία Adaptive High Beam System για ακόμα καλύτερη ορατότητα, χωρίς να τυφλώνουν τους απέναντι οδηγούς.

Στο προφίλ και στο πίσω μέρος, οι αλλαγές είναι ηπιότερες και περιορίζονται στις νέας σχεδίασης ζάντες 18 ιντσών, τον αναθεωρημένο προφυλακτήρα και στα ανασχεδιασμένα φώτα με τα αεροδυναμικά ένθετα. Συνολικά, θα λέγαμε πως η ανανεωμένη Toyota Corolla Cross διατηρεί τις απλές γραμμές και τους καθαρούς όγκους, παραμένοντας ένα σύγχρονο, ισορροπημένο κι ευχάριστο στο μάτι κόμπακτ οικογενειακό SUV.

Ως προς τις διαστάσεις, δεν έχει αλλάξει το παραμικρό. Με μήκος 4,46 m, πλάτος 1,82 και ύψος 1,62 m, και μεταξόνιο 2,64 m παραμένει στην καρδιά της κλάσης.

Οι μεγάλες αλλαγές θα έρθουν στη νέα γενιά, μιας και υψηλόβαθμα στελέχη του ιαπωνικού κολοσσού έχουν τονίσει πως θα στοχεύει κυρίως στους καταναλωτές της Γηραιάς Ηπείρου, αποκτώντας ακόμα πιο ευρωπαϊκό προσανατολισμό.

Γνώριμη παραμένει και η εικόνα της καμπίνας. Που δεν εντυπωσιάζει με τον όγκο τεχνολογίας που συναντάμε κυρίως σε Κινέζους ανταγωνιστές αλλά με την ουσία, τη χρηστικότητα και την ευχρηστία. Απόρροια των μπόλικων φυσικών διακοπτών που είναι εντός ακτίνας δράσης οδηγού και του επιτρέπουν την άμεση πρόσβαση σε διάφορες λειτουργίες του αυτοκινήτου, όπως ο χειρισμός του κλιματισμού.

Τα υλικά είναι στην πλειονότητά τους σκληρά. Σημείο προς επανεξέταση από την Toyota. Όμως δεν θα βρεις ψεγάδι στο φινίρισμα και στο μοντάρισμα των υλικών. Αν μια λέξη περιγράφει την καμπίνα της Corolla Cross, αυτή είναι «καλοφτιαγμένη». Πέρα όμως από τη στιβαρότητα και την ιαπωνική ακρίβεια σε κάθε λεπτομέρεια, το εσωτερικό είναι πέρα για πέρα συμβατό με τις ψηφιακές επιταγές της εποχής.

Πίσω από το τιμόνι, ο οδηγός έχει στη διάθεσή του έναν πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3” (στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις), με ευανάγνωστα, καθαρά γραφικά, πολλές δυνατότητες παραμετροποίησης και όλες τις χρήσιμες πληροφορίες που χρειάζεται κατά την οδήγηση.

Το αυτό ισχύει και για το σύστημα πολυμέσων Toyota Smart Connect με οθόνη αφής υψηλής ευκρίνειας 10,5”. Η απόκριση είναι καλύτερη και το σύστημα πιο γρήγορο σε σχέση με πριν. Όπως άλλωστε αναφέρει η Toyota, η ταχύτητα σύνδεσης και φόρτισης μέσω Android είναι μιάμιση φορά υψηλότερη, φτάνοντας πλέον το επίπεδο του Apple CarPlay.
Ανακάλυψε περισσότερα για τη νέα Toyota Corolla Cross στο drive.gr