Το BYD Atto 3 σχεδιάστηκε με γνώμονα τους Ευρωπαίους οδηγούς, με τον ορισμό ενός έξυπνα σχεδιασμένου μικρού οικογενειακού SUV προσαρμοσμένου στους δρόμους και στις πόλεις της Γηραιάς Ηπείρου. 

Το BYD Atto 3 στηρίχτηκε στην 100% ηλεκτρική πλατφόρμα του ομίλου που ονομάζεται E-platform 3.0, με μπαταρίες τύπου Blade LFP. Με μήκος 4,46 m, το κόμπακτ οικογενειακό SUV ήρθε με το καλημέρα αντιμέτωπο με ηλεκτρικά crossover όπως το Kia Niro EV, το Honda e:Ny1 το Hyundai Kona και το MG ZS EV. Αλλά και τα μεγαλύτερα Volkswagen ID.4 και Nissan Arriya.

Για τον σχεδιασμό του Atto 3 επιστρατεύτηκε ένας Ευρωπαίος, ο Wolfgang Egger, πρώην στιλίστας στην Audi, στη Lamborghini και στην Alfa Romeo. Η αλήθεια είναι πως έχουμε να κάνουμε με τον μεγαλύτερη κατασκευαστή NEV στον κόσμο. Επίσης μια άλλη αλήθεια είναι πως όταν πρωτοήρθε η BYD στην Ελλάδα όλοι αναρωτιόμασταν τι μπορεί να κάνει στην εγχώρια και με πολλές ιδιαιτερότητες αγορά.

Οι αριθμοί έδειξαν με το «καλημέρα» τη δυναμική της μάρκας. Το AΤΤΟ 3 αναδείχθηκε σε best-seller ταχύτερα και από τις πιο αισιόδοξες προβλέψεις. Το 2024 πέτυχε 729 ταξινομήσεις με μόλις εννέα μήνες παρουσίας στην αγορά και κυριάρχησε στην κατηγορία των ηλεκτρικών C-SUV με μερίδιο 47,8%, όντας το πιο καλοπουλημένο μοντέλο της μάρκας. Ο καλπασμός στις πωλήσεις συνεχίστηκε και το 2025 καθώς μέχρι και τον Ιούλιο σύμφωνα με τα στοιχεία του ΣΕΑΑ παραμένει στην κορυφή της κατηγορίας του με μερίδιο 32,1%.

Παρά το γεγονός ότι το μοντέλο εξακολουθεί να πουλάει σαν ζεστό ψωμί, η BYD αποφάσισε να προχωρήσει σε μια μικρής έκτασης ανανέωση, καθώς από το 2022 που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην κινεζική αγορά έχουν περάσει τρία χρόνια.

Λαμβανομένου υπόψη ότι το Αtto 3 που ξέραμε ήταν ένα σύγχρονο και σχεδιαστικά καλαίσθητο αυτοκίνητο, κρίθηκε πως δεν χρειάζονταν μεγάλες αλλαγές. Προφανώς οι Κινέζοι γνωρίζουν τη ρήση που λέει πως ομάδα που κερδίζει δεν την αλλάζεις.

Σημαντικότερη αλλαγή κατά την ταπεινή μας γνώμη είναι ότι στην πέμπτη πόρτα δεν αναγράφεται όλο το όνομα την μάρκας, αλλά μόνον τα αρχικά της. Και λέμε σημαντικότερη διότι αυτό καταδεικνύει ότι πλέον η αναγνωρισιμότητα των τριών γραμμάτων (BYD) δεν χρειάζεται επεξηγήσεις.

Κατά τα λοιπά έχουμε πλέον μαύρο πλαίσιο στα παράθυρα και επίσης μαύρο χρώμα στο πλαστικό που καλύπτει τις πίσω κολόνες, επιλογή που δημιουργεί μια όμορφη γραμμή που διαχωρίζει το αμάξωμα από την οροφή. Επίσης τα πίσω παράθυρα είναι πλέον φιμέ σε όλες τις εκδόσεις.

Η εξωτερική εικόνα συμπληρώνεται και από τις νέας σχεδίασης ζάντες 18 ιντσών που είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις.


Μικρές έως και ανεπαίσθητες είναι οι αλλαγές και στο εσωτερικό που διατηρεί την premium αίσθηση και τις πρωτότυπες σχεδιαστικές επιλογές όπως τα χερούλια των θυρών και τα λάστιχα σε στιλ κορδονιού για τη συγκράτηση των αντικειμένων στις θήκες στις εμπρός πόρτες. Τέλος προστέθηκε η επιπλέον επιλογή σκουρόχρωμης απόχρωσης με πράσινες φωσφοριζέ λεπτομέρειες.

Ο οδηγός εξακολουθεί να έχει εμπρός του μια μικρή οθόνη 5 ιντσών που του παρέχει τις απαραίτητες πληροφορίες (ταχύτητα, αυτονομία και υπόλοιπο ποσοστό μπαταρίας, mode οδήγησης (Eco, Normal, Sport), ένταση ανάκτησης, ώρα, θερμοκρασία κ.λπ.). Στο κέντρο του ταμπλό υπάρχει η μεγάλη περιστρεφόμενη οθόνη 15,6 ιντσών (12,8” στη βασική έκδοση comfort).
Η συνέχεια της δοκιμής στο drive.gr