Η κινεζική φίρμα και το Spanos Group λάνσαραν τον Ιούλιο το Chery Tiggo 8 στην Ελλάδα, σε τιμή που το κατέστησε ένα από τα φθηνότερα καινούργια 7θέσια SUV της αγοράς.
Μπορείς λοιπόν να κοιτάξεις το Tiggo 8 -που βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με το μικρότερο, 5θέσιο Chery Tiggo 7 που έχουμε ήδη δοκιμάσει (σε PHEV, βέβαια) και να αναρωτηθείς αν πρόκειται απλώς για το ίδιο SUV με την προσθήκη μιας τρίτης σειράς καθισμάτων.
Η απάντηση είναι κατηγορηματικά «όχι!». Δεν είναι το ίδιο. Το Tiggo 8 οδηγώντας το και ζώντας μαζί του διαφέρει αισθητά από το Tiggo 7. Και, παρά την αύξηση των €4.500 στην τιμή, υπάρχει πολύ καλός λόγος να ξοδέψεις αυτά τα χρήματα για να πάρεις αρκετά περισσότερα. Βέβαια, από πλευράς τιμολόγησης, το Chery Tiggo 8 δεν είναι το φθηνότερο στην αγορά… Το φθηνότερο 7θέσιο παραμένει το μικρότερο νέο Citroën C3 Aircross, από €25 χιλιάδες στη φτωχή έκδοση YOU. Κι από κοντά το ιδίου μεγέθους DFSK E5 από €34.500 (€32,5 χιλιάδες με την τρέχουσα προωθητική ενέργεια).
Ξεκινώντας από τις €32.990 (τελική τιμή με έξοδα ταξινόμησης), το Chery Tiggo 8 1.6Τ GDI Premium Auto με τα 147 άλογα και κίνηση στους εμπρός τροχούς έρχεται επαρκώς εξοπλισμένο όσον αφορά τα στοιχεία άνεσης και φουλ εξοπλισμένο με συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης, και 19άρες αλουμινένιες ζάντες.
Η κορυφαία έκδοση Luxury Auto, όπως η δική μας, κοστίζει €35.990 και προσθέτει πολλές επιπλέον ανέσεις, όπως ηχοσύστημα Sony με 12 ηχεία, ηλεκτρική πίσω πόρτα, ενσωματωμένη κάμερα καταγραφής, σύστημα κλιματισμού για την τρίτη σειρά, πανοραμική γυάλινη ανοιγόμενη οροφή, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα, κλιματιζόμενα και θερμαινόμενα καθίσματα (εμπρός πίσω), θερμαινόμενο παρμπρίζ…
Βέβαια, θα μπορούσες να ανέβεις στο Tiggo 8 Plug-in Hybrid 1.5 TGDI Premium Auto με τους 279 PS. Κι έτσι με €37.990 να αποκτήσεις τετρακίνηση με αναβαθμισμένα λάστιχα. Αλλά δεν θα έχεις τον πληθωρικό εξοπλισμό της έκδοσης Luxury του βενζινοκίνητου Tiggo 8. Που σημαίνει ότι η διαφορά για τα παραπάνω χαρακτηριστικά είναι μόλις €2.000. Αναμφίβολα, η τιμολόγηση συνολικά είναι εξαιρετικά ανταγωνιστική.
Μπαίνοντας στο εσωτερικό του Tiggo 8, είναι εύκολο να εντυπωσιαστείς από τον όγκο της τεχνολογίας που προσφέρει. Το κεντρικό στοιχείο είναι οι δύο οθόνες, ξεχωριστές, με επίπεδη επιφάνεια. Η οθόνη του infotainment με διαγώνιο 15,6” προσφέρει ασύρματο Apple CarPlay και Android Auto (καθώς και ενσωματωμένο σύστημα πλοήγησης).
Εμπρός από τον οδηγό βρίσκεται η οθόνη οργάνων των 10,25”, η οποία διαθέτει πλήθος μενού και πληροφοριών, περιλαμβανομένης μιας προβολής πλοήγησης πλήρους οθόνης. Που συμπληρώνεται από head-up display στην Luxury. Υπάρχουν κάποιες ιδιορρυθμίες, ιδιαίτερα σε θέματα μετάφρασης στα ελληνικά, αλλά θα λέγαμε ότι πρόκειται για πταίσματα.
Οι ίδιες οι οθόνες είναι αρκετά καλές, με σωστά χρώματα και καλή ευκρίνεια, αν και υπάρχει μια μικρή υστέρηση, ειδικά στην οθόνη οργάνων. Αλλά εδώ μάλλον ψειρίζουμε τα πράγματα. Στη βάση της κεντρικής οθόνης υπάρχει η μπάρα με τα χειριστήρια του κλιματισμού. Πρακτική κι εργονομική θεωρητικά επιλογή, αλλά και λίγο δύσχρηστη εν κινήσει, καθώς βρίσκονται σε λεία επιφάνεια και η έλλειψη απτικής ανάδρασης δεν σε βοηθά.
Αν δούμε συνολικά την καμπίνα, τα υλικά είναι πολύ καλύτερα απ’ ό,τι θα υπέθετες με βάση την τιμή του αυτοκινήτου. Μαλακό συνθετικό δέρμα και άλλες ποιοτικές πλαστικές επιφάνειες καλύπτουν τα περισσότερα σημεία, με προσαρμοζόμενο ambient φωτισμό 64 χρωμάτων (Luxury) που εκτείνεται σε αρκετά πάνελ. Ακόμη και η ποιότητα των συνθετικών δερμάτινων καθισμάτων είναι εξαιρετική, με πολύ καλή στήριξη και πολλές ρυθμίσεις -ειδικά για τον οδηγό.
Το τιμόνι είναι επενδεδυμένο με δέρμα, ευχάριστο στην αφή, και διαθέτει αρκετά κουμπιά έτσι ώστε να μην χρειάζεται να απομακρύνεις συχνά τα χέρια σου από αυτό.
Διαβάστε τη συνέχεια της δοκιμής στο drive.gr