Πίσω από το τιμόνι, που προέρχεται από το Ioniq 5 ο οδηγός έχει στη διάθεσή του μια ψηφιακή οθόνη 10,25” σε ρόλο πίνακα οργάνων, που παρέχει όλες τις χρήσιμες πληροφορίες κατά την οδήγηση. Στο κέντρο του ταμπλό τοποθετείται η οθόνη αφής για το infotainment, επίσης με διαγώνιο στις 10,25”. Tα γραφικά είναι κορυφαία για τα δεδομένα της κατηγορίας, όπως και η ευκρίνεια και η απόκριση στην αφή.
Έρχεται με ενσωματωμένη πλοήγηση, συνδεσιμότητα με Android Auto και Apple CarPlay, και μέσω του συστήματος τηλεματικής Hyundai BlueLink μπορείς να ελέγξεις διάφορες λειτουργίες του αυτοκινήτου μέσω του κινητού τηλεφώνου.
Πέρα από το πλούσιο τεχνολογικό υπόβαθρο, το Hyundai Inster Cross πετυχαίνει υψηλή βαθμολογία και στην εργονομία. Απόρροια των πολλών φυσικών κουμπιών μέσω των οποίων μπορείς να αλλάξεις τα προφίλ οδήγησης (Eco, Normal, Sport και Snow) ή να χειριστείς τον κλιματισμό μέσω του ξεχωριστού πάνελ.
Όσον αφορά την ποιότητα, η καμπίνα στο σύνολό της απαρτίζεται από σκληρά πλαστικά, η συναρμογή όμως είναι πειστική και δείχνει πως θα κερδίσει το στοίχημα με τον χρόνο. Είναι όλα καλώς καμωμένα στην καμπίνα του Inster Cross; Όχι ακριβώς, μιας και οι θήκες για τα αντικείμενα δεν είναι οι πιο βολικές της κατηγορίας.
Οι τσέπες στις πόρτες δεν χωρούν ούτε μικρά μπουκάλια νερού και οι ποτηροθήκες που αποτελούν μέρους του εμπρός καθίσματος είναι κομμάτι ρηχές. Τουλάχιστον υπάρχει βάση ασύρματης φόρτισης στην κεντρική κονσόλα και εμπρός από τον συνοδηγό σχηματίζεται ένα μικρό ράφι στο οποίο μπορείς να τοποθετήσεις, π.χ., τα κλειδιά σου ή ένα κινητό τηλέφωνο.
Χωροταξικά, το Hyundai Inster Cross, με μήκος 3,82 m, πλάτος 1,61 και ύψος 1,57 m, και με μεταξόνιο 2,58 m τα καταφέρνει περίφημα. Ιδίως για τους πίσω, όπου ο χώρος για τα πόδια και το κεφάλι εντυπωσιάζει αναλογικά με τον όγκο του αυτοκινήτου.
Να αναφέρουμε σε αυτό το σημείο πως όλα τα καθίσματα μπορούν να αναδιπλωθούν -περιλαμβανομένου του καθίσματος του οδηγού- για ακόμη μεγαλύτερη ευελιξία στη χρήση. Τα πίσω καθίσματα αναδιπλώνονται σε ποσοστό 50:50 και είναι συρόμενα και ανακλινόμενα. Το πλάτος της καμπίνας όμως δεν είναι μεγάλο κι έτσι η διάταξη είναι αυστηρά 4θέσια. Διαβάστε τη συνέχεια στο drive.gr