Στα 25 χρόνια της καριέρας τους, οι τέσσερις προηγούμενες γενιές του Hyundai Santa Fe έπεισαν συνολικά «πάνω από 450.000 πελάτες στην Ευρώπη», λέει η εταιρεία.

Σύμφωνοι, αλλά αυτό σημαίνει λίγο παρακάτω από 19.000 αυτοκίνητα κατά μέσο όρο ανά έτος. Δεν μπορούμε λοιπόν, να μιλάμε για συνταρακτική επιτυχία. Μπορούμε όμως να διευρύνουμε τη γεωγραφική περιοχή. Και για να είμαστε δίκαιοι, πρέπει να τονίσουμε ότι το Hyundai Santa Fe δεν δραστηριοποιείται στην πιο εμπορική ευρωπαϊκή κατηγορία, αυτή των μεγάλων οικογενειακών SUV. Την ίδια περίοδο όμως, αυτές οι τέσσερις γενιές πούλησαν συνολικά 2.048.000 αυτοκίνητα στις Ηνωμένες Πολιτείες. Οπότε και φαίνεται καθαρά σε ποια αγορά απευθύνεται κυρίως το αυτοκίνητο.

Το τρεντ που θέλει τη «suvοποίηση» της ευρωπαϊκής αγοράς έδωσε το σήμα στη Hyundai ότι υπήρχε περεταίρω περιθώριο δράσης. Ίσως και κενός χώρος για να κατακτήσει, τοποθετούμενη ανάμεσα στους μαζικούς κατασκευαστές (Nissan X-TrailPeugeot 5008, Renault Espace/Rafale) και τους παραδοσιακούς premium (Audi Q5BMW Χ3/Χ5Mercedes GLC/GLE…), υπό τον όρο -πιθανόν- να παίξει ένα διαφορετικό χαρτί.