Το να πούμε πως η Ευρώπη δεν είναι προτεραιότητα για τη Subaru θα ήταν μάλλον επιεικές. Με ένα και μόνο ηλεκτρικό μοντέλο κι αυτό χάρη στην Toyota, και με μία περιορισμένη γκάμα (χωρίς Impreza), ο Ιάπωνας κατασκευαστής διήγε σαφώς καλύτερες εποχές στη Γηραιά Ήπειρο. 

Αν προσθέσουμε δε, την «υποχρεωτική» τετρακίνηση, το κιβώτιο CVT και τον ατμοσφαιρικό κινητήρα μπόξερ, κι ο πιο αδαής κατανοεί πως το ευρωπαϊκό μέλλον της Subaru κρέμεται από μία κλωστή.

Το γεγονός ότι η εταιρεία επιμένει και παρουσιάζει μάλιστα την ευρωπαϊκή έκδοση του νέου Subaru Forester έχει να κάνει κυρίως με τις μελλοντικές προοπτικές της. Τρία ακόμη ηλεκτρικά μοντέλα αναμένονται μέχρι το 2026 και τέσσερα επιπλέον έως το 2030 -επομένως θα ήταν παράλογο να αφήσει έκθετο τώρα το δίκτυο των αντιπροσώπων της. Υπό αυτή την έννοια, το νέο Forester λειτουργεί ως μια σφόδρα αναμενόμενη σανίδα σωτηρίας.