Ύστερα από το XC90, ήταν πλέον η σειρά της δεύτερης γενιάς του μικρότερου αδελφού του, του Volvo XC60, να επωφεληθεί από ένα δεύτερο facelift.

Εν αναμονή της άφιξης του μελλοντικού ηλεκτρικού αδελφού του, του EX60, το Göteborg μακιγιάρισε το πιο δημοφιλές Volvo όλων των εποχών! Αλλά κατά πόσον αρκεί αυτό από μόνο του για να συνεχίσει να κερδίζει (ή και να διατηρεί) πελάτες;

Στις αρχές της χρονιάς που τρέχει λοιπόν, το Volvo XC60 ενσωμάτωσε τις ίδιες εξωτερικές αναβαθμίσεις με τον μεγαλύτερο αδερφό του, το XC90. Έτσι, δεν θα λέγαμε ότι πρόκειται για κάποιο σε βάθος facelift. Έχουμε λοιπόν, νέα μάσκα, νέες σχέδια στις ζάντες, σκουρόχρωμα πίσω φώτα και εμπλουτισμένη χρωματική παλέτα με συνδυασμούς: Ανοιχτόχρωμο Bright με γυαλιστερές λεπτομέρειες και σκουρόχρωμο Dark με μαύρο γυαλιστερό φινίρισμα.

Το ίδιο μοτίβο επαναλαμβάνεται και στο εσωτερικό, όπου οι ιδιοκτήτες προηγούμενων εκδόσεων της τρέχουσας γενιάς του σουηδικού SUV δεν θα πρέπει να αισθάνονται χαμένοι. Τουναντίον! Θα αισθανθούν σαν στο σπίτι τους, καθώς εκτός από τις νέες ποτηροθήκες, υπάρχει μόνο μία άλλη αλλαγή στο φρεσκαρισμένο XC60! Μεγαλύτερη κεντρική οθόνη.

Η μικρή οθόνη των 9” έχει αντικατασταθεί από μια αιωρούμενη με διαγώνιο 11,2 ιντσών, η οποία παραμένει με κάθετο προσανατολισμό, αλλά με υψηλότερη ανάλυση και μεγαλύτερη απόκριση -νεότερος επεξεργαστής Snapdragon της Qualcomm.

Αυτή η οθόνη χρησιμοποιεί επίσης ανασχεδιασμένο ιντερφέις της Google. Με το σύστημα να εξακολουθεί να συνδέεται ασύρματα με Android Auto και Apple CarPlay. Αλλά θα χρειαστεί πρώτα να κατεβάσεις προφίλ σου στη Google. Αλλιώς χρειάζεσαι καλώδιο για το mirroring.

Πρόκειται για ιντερφέις σχεδόν πανομοιότυπο με αυτό που έχουμε δει ήδη στα πιο πρόσφατα EX30EX30 Cross Country, ES90, EX90 και XC90. Απλό, καθαρό και αρκετά εύκολο στην κατανόηση και στη χρήση, εξακολουθεί να απαιτεί αρκετά «κλικ» για να εκτελέσεις ακόμη και οι πιο απλές ενέργειες, όπως η αλλαγή της θερμοκρασίας του κλιματισμού. Κι αν αυτό είναι κάτι που δεν αποτελεί πρόβλημα για τον εξοικειωμένο οδηγό, μπορεί να ενεργοποιήσει ακούσια την ειδοποίηση απόσπασης προσοχής.

Κατά τα λοιπά, τα πράγματα είναι όπως τα ξέρουμε. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 12,3″ διαθέτει δύο μοτίβα παραμετροποίησης. Και παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες περιλαμβανομένου του χάρτη της Google. Έτσι δεν χρειάζεται να διαβάζεις τις πληροφορίες πλοήγησης στην οθόνη του infotainment, ή να καθοδηγείσαι από το έξτρα head-up display (€1.240).

Παρούσα και η εντυπωσιακή κάμερα των 360 μοιρών που προσφέρει πανοραμική εικόνα στο παρκάρισμα Τον εξοπλισμό συμπληρώνει η έξτρα ηλιοροφή (€ 1.581), η δυνατότητα ασύρματης φόρτισης smartphone και θύρες USB-C για όλους τους επιβάτες. Παρόντα και τα στάνταρ θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα με τις πολλαπλές ηλεκτρικές ρυθμίσεις.
Διαβάστε τη συνέχεια της δοκιμής στο drive.gr