Αλήθεια, όλοι μας δεν αναρωτηθήκαμε κατά πόσον ταίριαζε στη σπορ εικόνα της βαυαρικής φίρμας ένα αυτοκίνητο όπως η BMW 2 Series Active Tourer;

Τι συνέβη τελικά εκείνο το μακρινό 2014; Η BMW είχε αποφασίσει ως άλλος Φάουστ να πουλήσει την ψυχή της στον διάβολο; Για σκεφτείτε λίγο τη σύνθεση του αυτοκινήτου: Ένα προσθιοκίνητο «μπαούλο» με το μοτέρ εγκάρσια! Ήταν αυτό BMW;

Η απάντηση που θα δώσουμε δεν θα είναι άμεση, αλλά μια πιο πολιτικάντικη. Πραγματιστική, αν θέλετε. Από το 2014, οι Βαυαροί πούλησαν πάνω από 430 χιλιάδες BMW 2 Series Active Tourer πρώτης γενιάς.

Προφανώς σε μια πελατεία που η πλειονότητά της είτε δοκίμαζε για πρώτη φορά την τύχη της με μια BMW είτε ήταν ήδη φαν της φίρμας και θα ήθελε ένα πρακτικό οικογενειακό με τη βαυαρική βούλα. Τι να κάνει λοιπόν ο Γερμανός κατασκευαστής με ένα αυτοκίνητο που εμπορικά απέδιδε μια χαρά; Μα φυσικά να φτιάξει τη νέα γενιά του!

Σε αισθητικό επίπεδο, τα πράγματα άλλαξαν άρδην σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο. Το 2014, και σήμα Dodge αν έβαζες στην προηγούμενη BMW 2 Series Active Tourer δεν θα μπέρδευες κανέναν. Το καινούργιο μοντέλο όμως, δηλώνει απερίφραστα ότι ανήκει στη φίρμα του Μονάχου. «Φυσικά», θα πείτε! Με αυτή τη γρίλια-γκουμούτσα στη μάσκα θα ήταν αδύνατον να κάνεις λάθος!

Προφανώς και είμαστε κομμάτι σαρκαστικοί (ειρήσθω εν παρόδω, εμένα μου αρέσει η νέα μάσκα, αλλά αυτό έχει ελάχιστη ή καθόλου σημασία), καθώς οφείλουμε να αναγνωρίσουμε ότι νέα BMW 2 Series Active Tourer έχει πολύ πιο δυναμικές αναλογίες. Ακόμα κι αν κάποιοι κακεντρεχείς μπορούν να ισχυριστούν ότι πρόκειται για μια 1 Series που έκανε κατάχρηση στεροειδών…

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Διαβάστε περισσότερα στο drive.gr