Το υβριδικό πακέτο Renault E-Tech κερδίζει έδαφος και γίνεται πασπαρτού εκεί στην Billancourt. Εάν λοιπόν σου ακούγονται (που είναι) πολλές οι σχεδόν 40 χιλιάδες ευρώ για το επαναφορτιζόμενο υβριδικό Renault Captur, υπάρχει και σε αυτοφορτιζόμενη, φθηνότερη έκδοση.

Πάντως κάτω από τα 30 χιλιάρικα δεν πρόκειται να πέσεις.

Όμως, από τότε που εξαφανίστηκε από τους καταλόγους το ντίζελ, το υβριδικό Renault Captur δικαιολογείται από τη χαμηλότερη κατανάλωση που θα αντισταθμίσει τη διαφορά τιμής σχετικά γρήγορα σε σχέση με τις θερμικές εκδόσεις.

Συν τοις άλλοις, πρόκειται για μια πραγματικά ενδιαφέρουσα προσφορά που προτάσσει επίσης το πλεονέκτημα της μεγαλύτερης απλότητας σε σύγκριση με το επαναφορτιζόμενο! Διότι δεν έχουμε όλοι τη δυνατότητα να πριζώνουμε ένα αυτοκίνητο στο σπίτι. Φυσικά δεν έχουμε να κάνουμε με κάτι καινούργιο. Πρόκειται για το μηχανολογικό πακέτο που γνωρίζουμε τόσο από το Clio όσο και από το Arkana.

Ποντάροντας αποκλειστικά στα ηλεκτρικά, ο Carlos Ghosn, ο φυγόποινος και πρώην CEO της Renault, πίστευε τη δεκαετία του 2010 ότι τα υβριδικά ήταν παρελθόν. Όμως, εμπρός στην επιτυχία της Toyota και τη μεταστροφή των Γερμανών όπως και της εθνικής PSA που σήμερα έχει γίνει Stellantis, το πρώην αφεντικό της γαλλοϊαπωνικής Συμμαχίας είχε καταλήξει να δώσει το πράσινο φως στην τεχνολογία «E-Tech».

Το πρώτο πράγμα που σου κινεί το ενδιαφέρον είναι ότι ο χειρισμός και η οδήγηση του αυτοφορτιζόμενου Renault Captur γίνεται εξαιρετικά εύκολα. Και για την εξατομίκευση και υποστήριξη της εκάστοτε οδικής διάθεσης (ή απαίτησης, αν θέλετε), υπάρχουν τρεις ρυθμίσεις: Η λειτουργία «Sport» που προσφέρει περισσότερη ισχύ και καλύτερη απόκριση. Αλλά είναι και πιο απότομη.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Διαβάστε περισσότερα στο drive.gr