Το FIAT 500e παρουσιάστηκε ως 100% ηλεκτρικό, στηριζόμενο σε μια νέα αμιγώς BEV πλατφόρμα. Οι χαμηλές πωλήσεις όμως πίεσαν τη Stellantis να το λανσάρει και ως υβριδικό, αποτελώντας το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο που κάνει τέτοιο «πισωγύρισμα».

Η μεταστροφή διήρκεσε 18 μήνες και τώρα το FIAT 500 με το υβριδικό σύστημα μετάδοσης των 65 ίππων είναι επιτέλους εδώ. Πωλείται παράλληλα με το οπτικά πανομοιότυπο 500e, ενώ το νέο 500 Hybrid θα προσφέρεται τόσο σε χάτσμπακ όσο και σε κάμπριο, όπως και ο προκάτοχός του.

Στην καρδιά του Hybrid βρίσκεται ένας 3κύλινδρος κινητήρας 1,0 lt σε συνδυασμό με μπαταρία 12V -διάταξη παρόμοια με του προηγούμενου 500 Hybrid αλλά με ισχύ μειωμένη κατά πέντε ίππους. Η ροπή μεταδίδεται στους μπροστινούς τροχούς μέσω 6τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου. Η τυποποιημένη κατανάλωση καυσίμου είναι στα 4,4 lt/100 km.