Με όνομα που παραπέμπει στο παρελθόν, αλλά με τεχνολογία και design που κοιτάζουν ξεκάθαρα το μέλλον, το νέο FIAT 600 συνδυάζει τον ιταλικό χαρακτήρα με την πρακτικότητα της σύγχρονης εποχής.
Τα Β-SUV είναι η πιο εμπορική κατηγορία της ελληνικής αγοράς. Ως εκ τούτου, ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος. Με το 600, η FIAT καταθέτει τη δική της πρόταση, δείχνοντας πως η πρακτικότητα και η ευρυχωρία που αναζητεί ο σύγχρονος οικογενειάρχης μπορούν να συνδυαστούν με στιλ και κομψότητα που δύσκολα θα συναντήσεις στον ανταγωνισμό.
Παρατηρώντας το, αντιλαμβάνεσαι πως είναι σχεδιασμένο ώστε να προσφέρει χαμόγελο. Όχι μόνο στον οδηγό και στους επιβάτες αλλά και σε όσους το βλέπουν. Το σύγχρονο και νεανικό ντιζάιν του παραμένει πιστό στην κληρονομιά της FIAT, συνδυάζοντας το καλούπι του χθες με το σήμερα, το σύγχρονο με το μοντέρνο.
Σημείο αναφοράς η «χαμογελαστή» μάσκα με τα ακροβολισμένες, στρογγυλές φωτιστικές μονάδες τεχνολογίας LED και οι γραμμές που με τις ρετρό αναφορές συνδυάζουν τις καθαρές επιφάνειες με τα διακριτικά φουσκωμένα φτερά. Οι υποψήφιοι αγοραστές έχουν στη διάθεσή τους επτά χρωματικούς συνδυασμούς (και διχρωμία στην πλούσια έκδοση la Prima), που αναδεικνύουν την μοντέρνα φύση του FIAT 600.
Η νεανική σχεδίαση συνεχίζεται και στην καμπίνα, η οποία παντρεύει τη νοσταλγική διάθεση με τη σύγχρονη αισθητική των Ιταλών. Το ψηφιακό καντράν του έχει διαγώνιο 7”, με την οθόνη αφής της μονάδας πολυμέσων Uconnect στις 10,25” να υποστηρίζει εργοστασιακή πλοήγηση και όλες τις σύγχρονες δυνατότητες συνδεσιμότητας.
Η εργονομία κυμαίνεται σε υψηλά επίπεδα, χάρη στο πάνελ με τους φυσικούς διακόπτες που βρίσκεται κάτω από την οθόνη. Ομοίως και η πρακτικότητα μιας η καμπίνα του FIAT 600 προσφέρει 15 lt αποθηκευτικού χώρου για μικροαντικείμενα.
Πέρα από τις δύο ποτηροθήκες, υπάρχει ένα μικρό ραφάκι κάτω από την οθόνη, αναπαριστώντας την πόλη του Torino. Ακόμα πιο βολική όμως είναι η βαθιά θήκη στη βάση της κονσόλας, όπου θα βρεις δύο θύρες USB: Μια A και μια C.
Την ίδια στιγμή, τα 385 lt, το πλήρως εκμεταλλεύσιμο σχήμα και το διπλό δάπεδο του πορτμπαγκάζ θα καλύψουν χωρίς δυσκολία τις μεταφορικές ανάγκες μιας οικογένειας.
Η γκάμα των κινητήρων είναι σχεδιασμένη ώστε να ικανοποιεί διαφορετικές ανάγκες και απαιτήσεις. Στη βάση τοποθετείται η ήπια υβριδική έκδοση Hybrid 110 με 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα PureTech 1.2 lt, με τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας και λειτουργία στον θερμοδυναμικό κύκλο Miller, αποδίδοντας 110 PS και 205 Nm. Η υβριδική αυτή μονάδα συνδέεται με ηλεκτρικό αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων eDCT που ενσωματώνει ηλεκτροκινητήρα με απόδοση 29 PS και 55 Nm.
Διαβάστε τη συνέχεια στο drive.gr